Δασκάλα κατηγορείται ότι ανάγκασε μαθητές να χτυπούν τον συμμαθητή τους για μια ολόκληρη διδακτική ώρα, σε σχολείο της Αττικής

news247

Ένα απίστευτο περιστατικό έλαβε χώρα πριν από μερικές ημέρες στο 6ο δημοτικό σχολείο Αλίμου, με πρωταγωνίστρια τη δασκάλα του μαθήματος της μουσικής και μαθητές της Δ´ τάξης του Δημοτικού.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ένας 9χρονος μαθητής κατά τη διάρκεια του μαθήματος, «τόλμησε» να προσποιηθεί ότι οδηγεί αυτοκίνητο. Η δασκάλα εξοργίστηκε και αντέδρασε με τον πλέον απαράδεκτο και καταδικαστέο τρόπο. Τι έκανε ακριβώς;

Φέρεται να ζήτησε από τους συμμαθητές του παιδιού να διακόψουν το μάθημα και τους προέτρεψε να αρχίσουν να χτυπούν τον συμμαθητή τους!
«Σηκωθείτε να του δώσετε μερικές φάπες να σταματήσει», φέρεται να πρότεινε συγκεκριμένα στους μαθητές της. Παρά τις αντιδράσεις και το αρχικό σοκ των παιδιών, τα ίδια υπάκουσαν τελικά στην εντολή της εκπαιδευτικού και άρχισαν να χτυπούν τον συμμαθητή τους, ακόμη και στο κεφάλι.

«Μπράβο παιδάκια, τώρα καθίστε κάτω!», φέρεται να είπε η δασκάλα στα παιδιά, μετά το τέλος του ξυλοδαρμού, ενώ απο την περιγραφή του ανήλικου μαθητή στη μητέρα του, το σκηνικό βίας ολοκληρώθηκε μόλις χτύπησε το κουδούνι.

Σημειώνεται ότι οι γονείς του μαθητή έχουν ήδη καταθέσει μήνυση εναντίον της δασκάλας, ενώ έχουν συντάξει και αποστείλει έγγραφη αναφορά στη διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο διευθυντής του σχολείου παραδέχτηκε ότι το εν λόγω περιστατικό έλαβε χώρα στους κόλπους του σχολείου και ότι οι συνθήκες υπό τις οποίες διενεργήθηκε, μπήκαν στο στόχαστρο της ενδελεχούς εξέτασης, χωρίς να αποκαλύπτει το περιεχόμενο διαλόγου με τη δασκάλα.

Τη διενέργεια προανακριτικής εξέτασης ζήτησε το υπουργείο Παιδείας, ενώ η αρμόδια διεύθυνση επιβεβαιώνει μόλις λίγες ημέρες μετά, τον αναίτιο ξυλοδαρμό μαθητή εντός της αίθουσας με προτροπή της ίδιας τους της δασκάλας για μια ολόκληρη διδακτική ώρα!

 

Διαβάστε επίσης στο news247: Χωρίς πλοία εκ νέου η Κέρκυρα – Νέες 48ωρες απεργίες

Ένοχοι και Αθώοι
 
 
 

Στην ίδια κατηγορία

 
 
 
 

Δείτε επίσης...

 
 
 
 
Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια