Η Πόρσε έτρεχε με 260 χλμ και κλάταρε το πίσω δεξί λάστιχο που είχε κατασκευαστεί το 2007. Δεύτερο βίντεο ρίχνει φως στο δυστύχημα της εθνικής οδού. Τι δείχνουν τα νέα στοιχεία

 Το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού, μέρος του οποίου βρέθηκε σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από τη σύγκρουση, φαίνεται, σύμφωνα με αξιωματικούς της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και πραγματογνώμονες, πως ήταν η αιτία της απώλειας στήριξης της μοιραίας Πόρσε σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Έθνους της Κυριακής».

Η μαύρη Πόρσε, με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη και συνοδηγό τον Ανδρέα Γεωργακόπουλο που ταξίδευαν για την Αράχωβα, έτρεχε με ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 260 χλμ την ώρα, πριν συγκρουστεί με το γκρι Χόντα, του Υπάτιου Πατμανόγλου, που είχε σταθμεύσει σε πάρκινγκ της Εθνικής. Από το τροχαίο σκοτώθηκαν η σύζυγος και ο 3 ετών γιος του, αλλά και οι δυο νεαροί που βρίσκονταν στην Πόρσε.

Ως αιτία απώλειας της στήριξης της Porsche οι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης βλέπουν το κλατάρισμα του πίσω δεξί ελαστικού. Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά και δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της εθνικής οδού πριν από το πάρκινγκ. Σε αυτό φαίνεται μια μαύρη Μερσεντές, με ταχύτητα γύρω στα 160 χιλιόμετρα. Η Πόρσε εμφανίζεται τρία δευτερόλεπτα να προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνεται ο έλεγχος και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση. Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς καρφώνεται με το ουραίο τμήμα στο Χόντα.

Το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του Έθνους της Κυριακής

Βάσει των ερευνών το επίμαχο ελαστικό ήτανμε ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, ενώ τα άλλα τρία είχαν την 48η εβδομάδα του 2006.

Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα, που δείχνει πως το λάστιχο έσκασε. Ακόμη, σημάδια ολίσθησης στην άσφαλτο έχουν βρεθεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει πως το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά. Ο 24χρονος οδηγός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο, ωστόσο το όχημα άρχισε να πλαγιολισθαίνει.

Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί, ωστόσο οι πραγματογνώμονες φέρονται να αποκλείουν ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα. Όσον αφορά στο ερώτημα για το τι προκάλεσε το κλατάρισμα, ίσως να μην απαντηθεί ποτέ.

Πηγή: HuffPost Greece

 

 

 

Ένοχοι και Αθώοι
 
 
 

Στην ίδια κατηγορία

 
 
 
 

Δείτε επίσης...

 
 
 
 
Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια