Η σχέση του Κωνσταντίνου Καραμανλή με το διάσημο φωτομοντέλο που έκανε καριέρα στο Παρίσι. Ο σάλος στις κοσμικές στήλες και οι διαψεύσεις από το περιβάλλον του πολιτικού

Η σχέση του Κωνσταντίνου Καραμανλή με το διάσημο φωτομοντέλο που έκανε καριέρα στο Παρίσι. Ο σάλος στις κοσμικές στήλες και οι διαψεύσεις από το περιβάλλον του πολιτικού

1975. Στην κοσμική Αθήνα προκλήθηκε «σεισμός» όταν δημοσιεύτηκε ρεπορτάζ στο ιταλικό περιοδικό «Τζέντε», σύμφωνα με το οποίο ο πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής διατηρούσε ερωτικό δεσμό με το μανεκέν Μαρίνα Δημητροπούλου.

Δεν δημοσιευόταν όμως καμία φωτογραφία τους, ενώ οι συνεργάτες του Καραμανλή αγανακτισμένοι έλεγαν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη σχέδιο λασπολογίας του πρωθυπουργού. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο ξένος Τύπος «πάντρευε» τον έλληνα πολιτικό. Σε παλαιότερα ρεπορτάζ υποτίθεται ότι είχε σχέσεις με την αδερφή του Ζισκάρ Ντ’ Εσταίν.

khkg

Το ιταλικό περιοδικό έγραφε ότι η Δημητροπούλου, «από το 1963 ακολούθησε το Καραμανλή στο Παρίσι και του συμπαραστάθηκε επί 11 χρόνια».

Συναντήθηκαν τυχαία σε μια εκδήλωση όπου ο πρώην πρωθυπουργός εντυπωσιάστηκε από την ομορφιά της.

«Καταλαβαίνω ότι μια γυναίκα για έναν τέτοιο άνδρα μπορεί να εγκαταλείψει κάθε δική της φιλοδοξία και να γίνει ένα μηδενικό κοντά του», φερόταν να είχε πει το ίδιο βράδυ, όπως έγραφε το ρεπορτάζ.

11--4-thumb-large

Το ιταλικό περιοδικό Τζέντε, ανέφερε επίσης ότι βοηθούσε τον εξόριστο πολιτικό στις εργασίες του και ότι το πρώην μανεκέν, έλεγε σε Γάλλους φίλους της:

«Ποτέ μου δεν αισθάνθηκα τόσο κοντά στον Κώστα όσο τώρα που δεν είναι πια ένα επίσημο πρόσωπο. Κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει η Ελλάδα, αλλά εγώ ξέρω ότι την ημέρα της απελευθερώσεως ο άνθρωπος που θα μπορεί να την αντιπροσωπεύει, θα είναι αυτός».

Ο συντάκτης του κειμένου έγραφε ακόμη ότι ο Καραμανλής και η Δημητροπούλου έκαναν πολλά ταξίδια μαζί στην Ιταλία και ότι μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, η γυναίκα έμεινε στην σκιά του πολιτικού.

«Τη βραδιά του προεκλογικού λόγου στην πλατεία Συντάγματος και της αποθεώσεως του Καραμανλή, λίγοι αντιλαμβάνονται ότι σε ένα μπαλκόνι του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία στέκεται μια γυναίκα μόνη με μαύρη φούστα και χρυσαφί πουκάμισο. Με τα μάτια της γεμάτα δάκρυα κοιτάζει τον θριαμβευτή.

Εκείνο το βράδυ οι φίλοι της Μαρίνας Δημητροπούλου συμμερίστηκαν τη χαρά και το δράμα αυτής της γυναίκας που είχε ζήσει με τον Καραμανλή στη μακρά εξορία και τώρα δεν μπορούσε να συμμετάσχει επίσημα στο θρίαμβό του. Μπορεί να πει κανείς ότι η Αθήνα δέχθηκε τη Μαρίνα Δημητροπούλου με συμπάθεια.

Οι πρεσβείες διατηρούν για αυτήν τιμητική θέση, ο λαός την αγαπάει. Όταν οι άνθρωποι μιλούν για αυτήν λένε, τι περιμένει ο πρόεδρος για να κάμει τους γάμους του με τη Μαρίνα;».

Όπως ήταν φυσικό το ρεπορτάζ αναπαράχθηκε για πολλές ημέρες από τα Μέσα Ενημέρωσης, με ιδιαίτερα προσεκτικά κείμενα και χωρίς υπερβολές.

Επίσημη απάντηση δεν δόθηκε ποτέ καθώς κανένας δημοσιογράφος δεν τόλμησε να θέσει επισήμως την ερώτηση. Συνεργάτες του Καραμανλή πάντως έκαναν λόγο για μυθεύματα που είχαν ως σκοπό να τον βλάψουν.

P1850151

Το εξώφυλλο με τη Μαρίνα που έκανε πάταγο.

 Το μανεκέν που είχε ρίζες από την οικογένεια των Κατακουζηνών

Η Μαρίνα Δημητροπούλου είχε κατακτήσει από τη δεκαετία του ’60 τις αθηναϊκές πασαρέλες με το ψευδώνυμο Μαρίνα Ντέλφη.

Ο πατέρας της εργαζόταν ως αρχειοφύλακας στο υπουργείο Εξωτερικών και η μητέρα της ήταν από τη Ρουμανία. Μάλιστα αναφερόταν ότι καταγόταν από τη βυζαντινή οικογένεια των Κατακουζηνών.

Το επίθετο όμως χάθηκε καθώς δεν υπήρχαν αρσενικοί απόγονοι. Ο θείος της κάηκε σε φωτιά στη Ρουμανία και μαζί του έσβησε και το ιστορικό όνομα. Η Μαρίνα έκανε καριέρα και κατέβηκε από τις πασαρέλες, όταν διορίσθηκε διερμηνέας της ρουμανικής γλώσσας στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Το 1970 όμως επανήλθε στο χώρο της μόδας από άλλο πόστο. Εργαζόταν πλέον στο περιοδικό Βογκ και είχε εγκατασταθεί μόνιμα στο Παρίσι γράφοντας πολυσέλιδα ρεπορτάζ μόδας με διεθνή απήχηση.

Το ρεπορτάζ του περιοδικού για το «ειδύλλιο» του Καραμανλή με το μανεκέν

Όπως έγραφαν οι εφημερίδες της εποχής, η Μαρίνα Δημητροπούλου είχε παρευρεθεί κάποτε στο Λονδίνο σε ένα κονσέρτο που διοργάνωσαν  η πριγκίπισσα Ειρήνη και η Τζίνα Μπαχάουερ σε περιορισμένο αριθμό προσκεκλημένων, στο ανάκτορο του Ουίνδσωρ.

«Όσοι σιγοψιθύρισαν τότε το ειδύλλιο του Καραμανλή με την Μαρίνα σκέφτηκαν πως η πρόσκλησή της στον παλιό αγγλικό πύργο ήταν ένας πανέξυπνος ελιγμός της Βασίλισσας Φρειδερίκης. Τα μετέπειτα γεγονότα βέβαια απέδειξαν ότι οι εικασίες ήταν εσφαλμένες, όπως είναι πολύ πιθανό να αποδειχθούν και οι εικασίες του ξένου περιοδικού», έγραφε ο ρεπορτέρ της εποχής που έπιανε κάθε εκδοχή.

Η Δημητροπούλου που επέστρεψε στην Αθήνα μετά την πτώση της χούντας,  μπήκε αμέσως στο μικρό κλαμπ της αθηναϊκής κοσμικής ζωής. Τα περιοδικά και οι εφημερίδες φιλοξενούσαν φωτογραφίες και συνεντεύξεις, όπου απαντούσε σε ερωτήσεις για το ποιον θεωρούσε κομψό άνδρα και άλλα.

Το ρεπορτάζ στα Επίκαιρα είχε κάνει η Μανουέλα Μαθιουδάκη. Όπως μας ενημέρωσε η φωτογραφία της Μαρίνας είναι τραβηγμένη στην βιβλιοθήκη της εφημερίδας “Βραδυνή”.

Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: «Μα γιατί άργησες; Σε όλες σου τις δουλειές αργείς έτσι;». Το πείραγμα του Κώστα Χατζηχρήστου στον Κωνσταντίνο Καραμανλή όταν καθυστέρησε σε μια πρεμιέρα του. Οι συναντήσεις τους στο Παρίσι… 

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.