Ποιο είναι το πρόσωπο δίπλα στον Άλφρεντ Χίτσκοκ; Τον ανακάλυψε και τον καθιέρωσε ένας διάσημος Έλληνας γκαλερίστας

Άλφρεντ Χίτσκοκ. Ο κινηματογραφικός μετρ του θρίλερ, που έγραψε ιστορία στη μεγάλη οθόνη και άλλαξε τον τρόπο, που βλέπουμε τις σκηνές φόβου και αγωνίας. Μάγευε το κοινό με την αριστουργηματική σκηνοθεσία και τις πανέμορφες «Χιτσκοκικές» ξανθές.

Ο κύριος που βλέπετε προφίλ, είναι επίσης πρωτοπόρος. Συνδύαζε την εκκεντρικότητα με την ποπ κουλτούρα. Ειρωνευόταν και συγχρόνως υμνούσε τη σόουμπιζ της εποχής.

Ήταν, επίσης, μεγάλος θαυμαστής του Χίτσκοκ. Το 1974, ο Χίτσκοκ γνώρισε για πρώτη φορά τον διάσημο θαυμαστή του. Ο «μυστήριος» καλλιτέχνης είχε δηλώσει κατενθουσιασμένος και φοβερά αγχωμένος, για τη γνωριμία του με τον αγαπημένο του σκηνοθέτη.

Όταν τον είδε, ζήτησε να φωτογραφιστεί γονατιστός, δίπλα στο είδωλό του. Ο Χίτσκοκ του έκανε τη χάρη και ο Άντι Γουόρχολ έβγαλε μια ασυνήθιστη φωτογραφία, όπου δεν κοιτάει τον φακό, όπως γίνεται συνήθως, αλλά τον μάστορα του σασπένς.

Ο μισογυνισμός

Ο Χίτσκοκ, εκτός από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του, στους θεωρητικούς του κινηματογράφου είναι γνωστός για τον μισογυνισμό του. Τα έργα του χρησιμοποιούνται, ως εγχειρίδιο για την κατανόηση των «φροϋδικών» συμπλεγμάτων.

Είναι γνωστή η κακομεταχείριση των γυναικών ηθοποιών με τις οποίες συνεργάστηκε, ειδικά της Τίπι Χέντρεν, που πρωταγωνίστησε στη θρυλική ταινία, «Τα Πουλιά». Η Χέντρεν εκμυστηρεύτηκε, ότι η ακραία συμπεριφορά του σκηνοθέτη ξεκίνησε, απ’ τη στιγμή που αρνήθηκε να ενδώσει στις «πονηρές» προτάσεις του. Παρά τις φήμες για τον δύσκολο χαρακτήρα του, παραμένει θρύλος για τους σινεφίλ, που κρίνουν το έργο του και όχι τη ζωή, ή τον χαρακτήρα του.
Ο Άντι Γουρρχολ ήταν ήδη ένας καταξιωμένος καλλιτέχνης που όφειλε πολλά στον Έλληνα συλλέκτη, που του άνοιξε το δρόμο και τον καθιέρωσε. Τον Ιόλα.

Ένοχοι και Αθώοι
 
 
 

Στην ίδια κατηγορία

 
 
 
 

Δείτε επίσης...

 
 
 
 
Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια