Δευτέρα, 14 Οκτώβριος 2019
Αρχική ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το Twitter παραδέχεται ότι χρησιμοποίησε απόρρητα στοιχεία χρηστών για διαφημιστικούς λόγους. Οι υπεύθυνοι ζήτησαν συγνώμη και τόνισαν ότι το πρόβλημα έχει λυθεί

Ζητώντας συγγνώμη και αναφέροντας ότι έχει διορθώσει το πρόβλημα, η Twitter Inc. αποκάλυψε ότι τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν «ακουσίως» για διαφημιστικούς σκοπούς.

Σε σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρεία σημειώνει το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του επηρεάστηκαν. «Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη», αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της.

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστες στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών. Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here