Ένας άντρας κοιμάται σε μια εξωτική παραλία, όταν ξαφνικά ακούει μια γλυκιά γυναικεία φωνή να τραγουδά.

Ο άντρας ξυπνά και αντικρίζει μία πανέμορφη γυναίκα που αναδύεται από τη θάλασσα σαν μια άλλη Αφροδίτη.
Η γυναίκα φορά ένα λευκό μπικίνι, στα χέρια της κρατά δύο μεγάλα κοχύλια και απ’ τη μέση της κρέμεται ένα μαχαίρι.
Σιγοτραγουδά μια μελωδία που ο άντρας αναγνωρίζει ως ένα γνωστό τζαμαϊκανό τραγούδι, με τίτλο «Under the Mango Tree».
Το τραγούδι διακόπτεται απότομα, όταν η κοπέλα αντιλαμβάνεται την παρουσία του άγνωστου άντρα και τρομάζει.
Ο άντρας την καθησυχάζει και η κοπέλα του συστήνεται ως «Ράιντερ. Χάνι Ράιντερ».

Πρόκειται για την πιο αναγνωρίσιμη σκηνή της πρώτης ταινίας του Τζέιμς Μποντ, με τίτλο «Dr. No» που βγήκε στους κινηματογράφους το 1962.
Ο άντρας δεν ήταν άλλος απ’ τον διάσημο Πράκτορα 007 και η πανέμορφη κοπέλα ήταν ο πρώτος από τους έρωτες του Μποντ.
Η ταινία απογείωσε την καριέρα του ηθοποιού Σον Κόνερι, που υποδύθηκε τον Μποντ και έκανε την Ούρσουλα Άντρες, την κινηματογραφική Χάνι Ράιντερ, τη φαντασίωση κάθε άντρα.

Ursula Andress και Sean Connery στα γυρίσματα της ταινίας 'Dr. No'
Ursula Andress και Sean Connery στα γυρίσματα της ταινίας ‘Dr. No’

Η παιδική ηλικία

Η Ούρσουλα Άντρες γεννήθηκε στις 19 Μαρτίου του 1936 στην Ελβετία.
Η οικογένειά της ήταν εξαιρετικά αυστηρή, σε σημείο που δεν επέτρεπε στα παιδιά να μιλάνε αν δεν τους απηύθυναν το λόγο οι γονείς τους.
Η μητέρα της ασχολούνταν με την κηπουρική και ο πατέρας της, Ρολφ, ήταν Γερμανός διπλωμάτης, που εξαφανίστηκε για άγνωστους λόγους στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η Άντρες ήταν ένα ατίθασο πνεύμα που ονειρευόταν μια καριέρα στο Χόλιγουντ.
Όταν ενηλικιώθηκε, τόλμησε να αψηφήσει τα συντηρητικά ήθη της οικογένειάς της και ταξίδεψε μέχρι την Ιταλία, όπου συμμετείχε σε διάφορες κωμωδίες.
Η εντυπωσιακή ομορφιά της σύντομα τράβηξε το ενδιαφέρον ενός από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς του κόσμου, του Μάρλον Μπράντο.
Φήμες έλεγαν ότι ο Μπράντο υπήρξε και εραστής της Άντρες, αλλά δεν έχουν αποδειχτεί.

Η φλογερή σχέση με τον Τζέιμς Ντιν

James Dean and Ursula AndressΤο 1955, η 19χρονη Άντρες έφτασε στο Χόλιγουντ και υπέγραψε συμβόλαιο με το στούντιο Paramount.
Της απαγόρευσαν να συμμετέχει σε ταινίες μέχρι να τελειοποιήσει τα αγγλικά της, αλλά της επέτρεπαν να κυκλοφορεί στους χουλιγουντιανούς κύκλους για γνωριμίες.
Μία από αυτές ήταν και ο νεαρός ηθοποιός Τζέιμς Ντιν.
Η ταινία «Ανατολικά της Εδέμ», που πρωταγωνιστούσε ο Ντιν, είχε μόλις κυκλοφορήσει και τα μίντια είχαν πέσει με μανία πάνω στον γοητευτικό ηθοποιό.

Το περιοδικό «Movie Stars Parade» περιέγραψε λεπτομερώς το πρώτο του ραντεβού με την άσημη τότε Άντρες.
Ο Ντιν έστησε την κοπέλα για μία ώρα και όταν επιτέλους έφτασε, δεν έκανε καν τον κόπο να δικαιολογηθεί.
“Μπήκε στο δωμάτιο σαν άγριο θηρίο και η μυρωδιά του ήταν ένας συνδυασμός όλων των οσμών που δεν συμπαθώ”, περιέγραψε αργότερα η Άντρες.
Ο Ντιν έκατσε στον καναπέ και την κοίταζε, χωρίς να πει κουβέντα. Όταν επιτέλους μίλησαν, άρχισαν να καβγαδίζουν για τη μουσική.
“Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα σαν Αμερικάνα”, είπε η Ελβετή ηθοποιός, “γιατί στην Ευρώπη οι γυναίκες δεν διαφωνούν έτσι με τους άντρες”.
Πήγαν για φαγητό με φίλους και όλο το βράδυ, ο Ντιν έπαιζε ντραμς με τους μουσικούς του εστιατορίου και την αγνοούσε.
Η Άντρες έφυγε μόνη της, αλλά μετά από λίγες ώρες, ο Ντιν πήγε στο σπίτι της και της ζήτησε συγγνώμη.
Έως τις 5 το πρωί, έπιναν ζεστή σοκολάτα και συζητούσαν.

Ο Τζέιμς Ντιν και η Ούρσουλα Άντρες σε φιλανθρωπική δεξίωση
Η φωτογραφία που σκανδάλισε με το δημόσιο παθιασμένο φιλί. Ο Τζέιμς Ντιν και η Ούρσουλα Άντρες βρίσκονταν σε φιλανθρωπική δεξίωση…

Η σχέση τους ήταν θυελλώδης και παθιασμένη, αλλά δεν είχε μέλλον.
Διαφωνούσαν για τα πάντα και ο Ντιν γκρίνιαζε για τις σπατάλες της Άντρες, κυρίως ως προς το φαγητό.
Όποτε πήγαιναν σε εστιατόρια και πλήρωνε ο Ντιν, η κοπέλα παράγγελνε μπριζόλα, που ήταν ένα από τα ακριβότερα πιάτα.

Η Ούρσουλα Άντρες με τον Ζαν-Πωλ Μπελμοντό
Η Ούρσουλα Άντρες με τον Ζαν-Πωλ Μπελμοντό

Ο Ντιν είχε δηλώσει αστειευόμενος ότι μάθαινε γερμανικά για να μπορούν να μαλώνουν και σε άλλη γλώσσα.
«Προσπάθησα να τον αγαπήσω, αλλά δεν γινόταν», είπε η Άντρες χρόνια αργότερα.
Χώρισαν ένα μήνα πριν από τον πρόωρο θάνατο του Τζέιμς Ντιν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, την 30η Σεπτεμβρίου του 1955.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες φήμες, η Άντρες άφησε τον Ντιν για τον σκηνοθέτη Τζον Ντέρεκ, τον οποίο παντρεύτηκε δύο χρόνια αργότερα.

Τζον Ντέρεκ. Ο σύζυγος-μάνατζερ

«Πάντα ψάχνω για έναν άντρα που μπορεί να με βοηθήσει, να μου μάθει πράγματα», δήλωσε η Άντρες σχετικά με τον σύζυγό της, Τζον Ντέρεκ.
Πράγματι, ο σκηνοθέτης εκτός από σύζυγός της, υπήρξε και ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός μάνατζερ.
Εξαιτίας του η Άντρες κέρδισε τον ρόλο που την έκανε διάσημη στην πρώτη ταινία του Τζέιμς Μποντ.
Η Άντρες έγινε γνωστή από τη μια μέρα στην άλλη, απλώς επειδή φόρεσε ένα άσπρο μπικίνι.
Αρχικά οι παραγωγοί της ταινίας δεν ήθελαν την Άντρες, γιατί θεωρούσαν ότι δεν ήταν αρκετά χυμώδης.
Άλλαξαν γνώμη όταν είδαν φωτογραφίες που είχε τραβήξει ο Ντέρεκ.
Η φωνή της στην ταινία είχε ντουμπλαριστεί, γιατί η ηθοποιός είχε έντονη γερμανική προφορά όταν μιλούσε αγγλικά.
Βέβαια, αυτό δεν εμπόδισε την Ένωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου να βραβεύσει την Άντρες με τη Χρυσή Σφαίρα για τη «Καλύτερη Πρωτοεμφανιζόμενη Ηθοποιό» του 1964.

Ο γάμος της με τον Ντέρεκ δεν άντεξε την πίεση της δημοσιότητας.
Η Άντρες, ατίθαση όπως πάντα, ένιωθε εγκλωβισμένη και άρχισε να συνάπτει εξωσυζυγικές σχέσεις.
Τελικά χώρισαν το 1966, αλλά παρέμειναν πολύ καλοί φίλοι.

Το 1978, όταν η Άντρες έσπασε και τα δύο της χέρια σε ατύχημα, ο Ντέρεκ και η σύζυγός του, Μπο, την επισκέπτονταν κάθε μέρα και τη βοηθούσαν στο σπίτι.Η Άντρες δεν παντρεύτηκε ξανά, αλλά το όνομά της συνδέθηκε με πλήθος γοητευτικών αντρών του Χόλιγουντ αλλά και της Ευρώπης, όπως ο Γάλλος ηθοποιός Ζαν-Πωλ Μπελμοντό και ο Ιταλός Μαρτσέλο Μαστρογιάννι.

Ursula Andres playboy
Το 1980, η 44χρονη Άντρες γνώρισε τον 28χρονο ηθοποιό Χάρι Χάμλιν, στα γυρίσματα της ταινίας «Η Σύγκρουση των Τιτάνων».
Απέκτησαν ένα γιο, τον Ντιμίτρι, ο οποίος είναι και το μοναδικό παιδί της ηθοποιού.
Το ζευγάρι χώρισε το 1983 και η Άντρες αποσύρθηκε σταδιακά απ’ τον κινηματογράφο.

Οι ρόλοι που της δίνονταν πάντα αναδείκνυαν την ομορφιά της, σε σημείο που πολλοί σχολιάζουν αρνητικά ότι η Άντρες δεν υπήρξε ποτέ ηθοποιός, αλλά μόνο ένα σύμβολο του σεξ και γι’ αυτό η καριέρα της εξασθένισε, όταν η εξωτερική της εμφάνιση άρχισε να φθείρεται.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here