Ροδόλφος Βαλεντίνο. Ο γόης του Χόλιγουντ που έπλενε πιάτα σε ελληνικό εστιατόριο. Πέθανε στα 31 του προκαλώντας στις θαυμάστριές του, υστερίες και αυτοκτονίες

Ροδόλφος Βαλεντίνο. Ο γόης του Χόλιγουντ που έπλενε πιάτα σε ελληνικό εστιατόριο. Πέθανε στα 31 του προκαλώντας στις θαυμάστριές του, υστερίες και αυτοκτονίες

Ο Ιταλός Ροδόλφος Γκουλιέλμι, γόνος ευκατάστατης οικογένειας, είχε σπουδάσει Γεωπονία. Το επάγγελμα του γεωπόνου όμως δεν τον ενδιέφερε και προτιμούσε να περνάει το χρόνο του στο Παρίσι και το Μόντε Κάρλο, ξοδεύοντας τα χρήματα της οικογένειάς του.

Το 1913, η μητέρα του αγανακτισμένη με τη συμπεριφορά του άσωτου γιου, τού έδωσε 4 χιλιάδες δολάρια και τον έστειλε στην Αμερική.

Όταν έφτασε εκεί ο νεαρός Ροδόλφο, έκανε αυτό που γνώριζε καλά.

Σπατάλησε όλο το κομπόδεμα σε ποτά και σε ξενύχτια.

Όταν έμεινε άφραγκος, υπήρχε μόνο μία λύση. Να δουλέψει. Έψαξε για δουλειά και σύντομα έγινε λαντζέρης σε ελληνικό εστιατόριο.

Η κατάστασή του ήταν πλέον άθλια.

Κοιμόταν όπου έβρισκε, όπως το Σέντραλ Πάρκ της Νέας Υόρκης, έκανε μεροκάματα ως κηπουρός και έψαχνε απεγνωσμένα μια δεύτερη δουλειά μετά το πλύσιμο των πιάτων.

Έτσι άρχισε να απασχολείται ως καβαλιέρος κυριών σε νυχτερινό κέντρο. Δηλαδή έγινε ζιγκολό.

Γρήγορα έγινε δημοφιλής και πολλές γυναίκες έσπευδαν στο κέντρο για να απολαύσουν την παρέα του.

Στη συνέχεια προσελήφθη ως χορευτής και συνοδός ώριμων κυριών σε διάφορα καμπαρέ του Μεγάλου Μήλου.

Σε ένα από αυτά έζησε μια δυσάρεστη περιπέτεια όταν μια πελάτισσά του, η Μπιάνκα Ντε Σάουλες πυροβόλησε τον σύζυγό της, για χάρη του Βαλεντίνο.

Κατηγορήθηκε για εκπόρνευση και παρ’ όλο που απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες, όταν αργότερα έγινε μεγάλος σταρ, το στούντιο φρόντισε να εξαφανιστούν τα αρχεία της αστυνομίας που αφορούσαν στην υπόθεση.

Ο νεαρός σερβιτόρος έγινε ζιγκολό

Το πέρασμα στον κινηματογράφο

Όταν ξέσπασε ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος προσπάθησε να καταταχθεί, αλλά δεν τα κατάφερε λόγω μυωπίας.

Εκείνη την εποχή βρισκόταν στο Λος Άντζελες με έναν θίασο, ο οποίος όμως διαλύθηκε.

Απογοητευμένος και άνεργος ετοιμάστηκε για το ταξίδι της επιστροφής στην Νέα Υόρκη.

Ένας φίλος του σύστησε να δοκιμάσει την τύχη του στον κινηματογράφο.

Για να καταφέρει να πάρει κάποιο ρόλο έκανε ότι ήταν δυνατόν.

Άλλαξε το επώνυμό του από Γκουλιέλμι σε Βαλεντίνο και σύχναζε σε στέκια σκηνοθετών, ηθοποιών, παραγωγών, εκλιπαρώντας για μια ευκαιρία.

Ο φίλος του, πιο ευέλικτος σε μεθόδους, τον προέτρεψε να πλησιάζει τις γυναίκες που είχαν γνωριμίες στο Χόλυγουντ, ώστε αυτές να του ανοίξουν τις κλειστές πόρτες.  Ο Βαλεντίνο υπάκουσε.

Όταν γνώρισε την ηθοποιό Μέη Μάρει, κατάφερε να συμμετάσχει σε μία ταινία και έγινε κομπάρσος σε άλλες 15.

Η γοητεία του δεν πέρασε απαρατήρητη από τη σεναριογράφο Τζουν Μάθιους, που ο λόγος της περνούσε όσο κανενός άλλου στις διανομές ρόλων. Του πρότειναν να παίξει στο έργο «Τέσσερις Ιππότες της Αποκάλυψης».

Η ταινία έγινε τεράστια επιτυχία και ο Βαλεντίνο έλαμψε με τη γοητεία του, για την οποία μιλούσαν πια όλοι και κυρίως, οι αναρίθμητες θαυμάστριές του.

Στα σπίτια, έβαζαν στα γραμμόφωνα τις πλάκες με το ταγκό που χόρευε στη ταινία και προσπαθούσαν να τον μιμηθούν.

Ο Βαλεντίνο αλλάζει τη μόδα

Μετά από μερικούς μήνες ήρθε η δεύτερη μεγάλη επιτυχία με την ταινία, «Ο σεΐχης».

Η υστερία εκτός από τις γυναίκες κατέλαβε πλέον και τους άνδρες που ήθελαν να του μοιάζουν.

Οι πωλήσεις μπριγιαντίνης εκτοξεύτηκαν, αφού όλοι ήθελαν να  μοιάζει το μαλλί τους με του Βαλεντίνο.

Οι εφημερίδες έγραφαν συνέχεια για τον γόη του Χόλυγουντ και εστίαζαν κυρίως στις ερωτικές του περιπέτειες.

Ο Βαλεντίνο με την Άλις Τέρρι

Τα χρήματα που κέρδιζε, επιτέλους, του επέτρεπαν να κάνει την πολυτελή ζωή που πάντα ονειρευόταν.

Αγόραζε πολυτελή αυτοκίνητα και έμενε σε τεράστια βίλα, την Γερακοφωλιά όπως την αποκαλούσε, χτισμένη στην κορυφή ενός λόφου.

Στις δημόσιες εμφανίσεις του χρειαζόταν η επέμβαση της αστυνομίας για να τον γλιτώσει από τις γυναίκες που τον κυνηγούσαν και είχε προσλάβει φύλακες, για να διώχνουν τις θαυμάστριες από την κατοικία του.

Όταν ανακοίνωσε ότι θα άφηνε μούσι, οι κουρείς στις ΗΠΑ κήρυξαν απεργία λέγοντας ότι θα έχαναν σχεδόν όλους τους πελάτες τους, που σίγουρα θα τον μιμούνταν.

Το ρολόι του χεριού που το φορούσαν μόνο οι γυναίκες, έγινε αυτομάτως μόδα και στους άνδρες, όταν το φόρεσε για πρώτη φορά ο Ροδόλφος Βαλεντίνο.

Ο γάμος εξπρές

Η υστερία εκτός από τις γυναίκες κατέλαβε πλέον και τους άνδρες που ήθελαν να του μοιάζουν

Ο γάμος του με την χορεύτρια και ηθοποιό Τζιν Άχερ προκάλεσε πάταγο, όπως και το διαζύγιο, που βγήκε την ίδια νύχτα.

Οι δύο καλλιτέχνες χώρισαν σε έξι ώρες, επειδή ο ηθοποιός πέρασε την πρώτη νύχτα κλειδωμένος έξω από τη σουίτα των νεόνυμφων.

Ο Βαλεντίνο δεν μπόρεσε  ή δεν ήθελε να δώσει μία λογική εξήγηση στους δημοσιογράφους, για το σύντομο χωρισμό.

Η φήμη ήταν ότι η Άχερ ζήλευε μια άλλη γυναίκα. Την πανέμορφη Αμερικανίδα σκηνογράφο, Νατάσα Ράμποβα, την οποία ο Ρολόφο είχε γνωρίσει στα γυρίσματα της ταινίας, «Τέσσερις Ιππότες της Αποκάλυψης».

Ίσως η γυναίκα του να είχε δίκιο, γιατί με την Ράμποβα παντρεύτηκε στο Μεξικό το 1922. Επειδή όμως, το διαζύγιό του από την Άχερ δεν είχε εκδοθεί, ο Βαλεντίνο κατηγορήθηκε για διγαμία, φυλακίστηκε και του επεβλήθη πρόστιμο 10.000 δολαρίων.

Η κατάθλιψη

Ωστόσο και ο δεύτερος γάμος δεν ήταν επιτυχημένος, ενώ άρχισε να παίρνει την κατιούσα και η καριέρα του.

Οι απαιτήσεις του από τα στούντιο ήταν εξωφρενικές και έτσι τον έβαλαν σε εμπάργκο. Για ενάμιση χρόνο, αναγκάστηκε να διαφημίζει με επιτυχία καλλυντικά και έκανε επιδείξεις χορού.

Όταν τα στούντιο πιέστηκαν από τον κόσμο, συνεργάστηκαν και πάλι μαζί του.

Η Ράμποβα όμως τον εγκατέλειψε και έφυγε στο Παρίσι.

Ο Βαλεντίνο ανακάλυψε ότι την είχε τεράστια ανάγκη. Μόλις έφυγε από κοντά του, έπεσε σε κατάθλιψη και έκανε την πρώτη αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας.

«Η ζωή μου είναι αποτυχημένη. Οι γυναίκες που αγάπησα, δεν με αγάπησαν», έλεγε χαρακτηριστικά.

Πολλοί επιτέθηκαν στο στυλ που προωθούσε, με το ντύσιμο που συνοδευόταν από πολλά χρυσαφικά, βαριά αρώματα και παλτά με γούνα.

Τον Ιούλιο του 1926 η εφημερίδα «The Chicago Tribune» δημοσίευσε ένα ανώνυμο άρθρο με τίτλο: «Ροζ Πουδριέρες», στο οποίο κατηγορούσε τον Βαλεντίνο για ομοφυλοφιλία.

Ο ηθοποιός οργίστηκε και κάλεσε τον συντάκτη του άρθρου σε έναν αγώνα πυγμαχίας για να φανεί ποιος είναι πιο άνδρας. Ο αρθρογράφος  δεν εμφανίσθηκε ποτέ.

Πολλοί επιτέθηκαν στο στυλ που προωθούσε, με το ντύσιμο που συνοδευόταν από πολλά χρυσαφικά, βαριά αρώματα και παλτά με γούνα

Το απρόσμενο τέλος

Το 1926, βρισκόταν στην Νέα Υόρκη όταν μεταφέρθηκε επειγόντως στο νοσοκομείο με γαστρικό έλκος.

Εγχειρίστηκε αλλά η κατάστασή του χειροτέρευε.

Έξω από το νοσοκομείο το συγκεντρωμένο πλήθος προσευχόταν για να γίνει καλά. Μάταια. Σε ηλικία 31 ετών άφησε την τελευταία του πνοή.

Την κηδεία του παρακολούθησαν περισσότερα από 80.000 άτομα και οι συγκεντρώσεις στους δρόμους οδήγησαν σε ταραχές.

Το φέρετρό του ήταν σκεπασμένο από αμέτρητα λουλούδια και τρεις θαυμάστριες λέγεται ότι αυτοκτόνησαν μπροστά στη φωτογραφία του.

Οι εφημερίδες της εποχής για αρκετό καιρό έγραφαν διάφορα σενάρια θανάτου για το πρώτο σύμβολο του σεξ, που πέρασε από το Χόλυγουντ.

Άφηναν υπονοούμενα για δηλητηρίαση από αλουμίνιο, λήψη παράνομου φαρμάκου για την αντιμετώπιση της αραίωσης των μαλλιών ή ακόμα και πυροβολισμό από ζηλιάρη σύζυγο.

Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Τόνι Κέρτις, ο γόης του Χόλιγουντ που πολέμησε σε υποβρύχιο στον πόλεμο και έλεγε ότι οι γυναίκες ήταν το μυστικό της μακροζωίας του. Απέκτησε έξι παιδιά και είπε για την Μέριλιν Μονρόε ότι ήταν «σαν να φιλάς τον Χίτλερ» 

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.