Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Ειδήσεις σήμερα:
- Η Μαρία Καρυστιανού καταγγέλλει πως άγνωστοι απείλησαν την οικογένειά της. Τι κατέθεσε στη Δίωξη
- Το Ιράν προετοιμάζει την μεγαλύτερη πυραυλική επίθεση στην ιστορία κατά ισραηλινού εδάφους. «Να μιλήσουν άμεσα πριν να είναι αργά» λέει ο Τραμπ
- Φωτιά στο Άνω Σούλι Μαραθώνα. Από μια καρακάξα φαίνεται ότι ξεκίνησε η πυρκαγιά
Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr