Ποια είναι η γυναίκα στο σήμα της Columbia Pictures που εμφανίζεται πριν από κάθε ταινία; Στη φωτογράφηση κρατούσε λαμπατέρ

Ποια είναι η γυναίκα στο σήμα της Columbia Pictures που εμφανίζεται πριν από κάθε ταινία; Στη φωτογράφηση κρατούσε λαμπατέρ

Από το 1992 στο σήμα της Columbia Pictures εμφανίζεται μία γυναίκα ντυμένη σαν αρχαία Ελληνίδα που βαστά ένα πυρσό στο υψωμένο δεξί της χέρι.

Η εικόνα παραπέμπει στο Άγαλμα της Ελευθερίας της Νέας Υόρκης, αν και διαφέρει σε λεπτομέρειες. Το πρόσωπο της «Κυρίας Κολούμπια», όπως είναι το παρατσούκλι της, είναι ένα από το πιο διάσημα στον κόσμο. Παρά ταύτα, μέχρι το 2016 ελάχιστοι γνώριζαν την ταυτότητα της γυναίκας που ήταν το μοντέλο.

του συνεργάτη ιστορικού Κωνσταντίνου Λαγού

Η Ανέτ Μπένιγκ

Υπήρχε μία φήμη ότι η γυναίκα που χρησιμοποιήθηκε ως μοντέλο ήταν η διάσημη ηθοποιός Ανέτ Μπένιγκ, επειδή τα χαρακτηριστικά της προσομοιάζουν σε αυτά της «Κυρίας Κολούμπια». Το 2016 σε μια συνέντευξή της, η ηθοποιός ρωτήθηκε αν ήταν πράγματι το μοντέλο.

Η Μπένινγκ απάντησε ότι ο καλλιτέχνης πιθανόν να έφτιαξε την τελική μακέτα με το σήμα, έχοντας είχε ως πηγή έμπνευσης κάποια φωτογραφία της, αλλά η ίδια δεν ήταν ενήμερη.

Η Ανέτ Μπένινγκ. Πηγή: Pinterest

Η δήλωση της Ανέτ Μπένινγκ είχε σαν αποτέλεσμα να γίνει γνωστό την ίδια εκείνη χρονιά, και με σχεδόν 25 χρόνια καθυστέρηση, ποιά υπήρξε το πραγματικό μοντέλο.

Η πραγματική “Κυρία Κολούμπια”

Ο Μάικλ Ντέας, ο ζωγράφος που το 1992 έκανε τη μακέτα του λογότυπου με τη γυναίκα που έγινε το σήμα του κινηματογραφικού κολοσσού, αποκάλυψε ότι το μοντέλο του λεγόταν Τζένι Τζόσεφ. Ήταν τότε 28 χρονών και βοηθός της φωτογράφου Κάθυ Άντερσον σε μία τοπική εφημερίδα της Νέας Ορλεάνης.

Πηγή: Reddit. © 1991 Kathy Anderson

Ο Ντέας που ζούσε στην ίδια πόλη, πρότεινε στην Άντερσον να χρησιμοποιήσει ως μοντέλο τη Τζόσεφ, καθώς εργαζόταν περιστασιακά ως μοντέλο. Τη ρώτησαν αν θα ήθελε έναντι μιας μικρής αμοιβής να γίνει το μοντέλο για το λογότυπο της Columbia Pictures και εκείνη δέχτηκε.

Η Άντερσον δεν έκανε ιδιαίτερες προετοιμασίες για τη φωτογράφηση. Για χιτώνα έδωσε στη Τζόσεφ να φορέσει ένα λευκό σεντόνι, και επίσης να κρατά ένα λαμπατέρ στη θέση του πυρσού.

Κάποια στιγμή η Τζόσεφ κουράστηκε από την ορθοστασία και επειδή κρατούσε συνέχεια ψηλά το λαμπατέρ. Για το λόγο αυτό ζήτησε από τη φωτογράφο να καθίσει για λίγο. Εκείνη τότε τη φωτογράφησε καθήμενη και φανερά κουρασμένη.

Σκηνή από το παρασκήνιο του έργου. Το μοντέλο κουράστηκε και κάθισε να ξεκουραστεί. Πηγή: Twitter© 1991 Kathy Anderson

Δεν ήθελε τη δημοσιότητα

Η Τζόσεφ μάλλον δεν περίμενε ότι θα επιλεγόταν ως το «πρόσωπο» της Columbia Pictures. Στο συμπέρασμα αυτό ίσως και να κατέληξε από τον πρόχειρο τρόπο που φωτογραφήθηκε. Όμως, το τελικό αποτέλεσμα ήταν τόσο καλό, που οι ιθύνοντες της εταιρείας επέλεξαν αμέσως τις φωτογραφίες της Τζόσεφ.

Μάλιστα, από τον Ντέας που στη συνέχεια έφτιαξε τη μακέτα του λογότυπου, ζήτησαν να διατηρηθούν αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά του προσώπου της Τζένι Τζόσεφ. Επίσης και τη στάση του χεριού της όπως κρατούσε το λαμπατέρ, όταν θα το αντικαθιστούσε με τον πυρσό.

Η ίδια η Τζένι Τζόσεφ αντιπαθεί τη δημοσιότητα. Έτσι απέφευγε να αποκαλύψει ότι αυτή υπήρξε το μοντέλο της «Κυρίας Κολούμπια», παρ’ όλο που αυτό θα μπορούσε να τη βοηθήσει στην καριέρα της ως μοντέλο.

Σήμερα ζει στο Χιούστον, με τα δύο παιδιά της. Όπως δήλωσε, πριν από το 2016 μόνο τα παιδιά της είχαν καταλάβει ότι αυτή ήταν η γυναίκα που εμφανίζεται πριν από την προβολή κάθε ταινίας της Columbia Pictures.

Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr