Αθήνα. Πελάτης αποκάλεσε “καθυστερημένο” υπάλληλο. Πως ο υπεύθυνος τον “αποστόμωσε” μέσω των social mediamtx
Ένα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη πρόσφατα σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο, σε γνωστό εστιατόριο, πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, με αφορμή ότι ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του.
Το περιστατικό εξόργισε αρκετούς, με τους υπεύθυνους του καταστήματος να αντιδρούν αμέσως και μάλιστα το έκαναν και μέσω σόσιαλ, καλώντας τον πελάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του στο μαγαζί τους!
«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας ‘’καθυστερημένο’’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας» έγραψαν, με την ανάρτηση του καταστήματος να γίνεται viral στα σόσιαλ και τον κόσμο να τους αποθεώνει για τη στάση τους.

Ειδήσεις σήμερα:
- Mε απέλαση απειλεί τον Ελον Μασκ ο Τραμπ
- Παγκόσμια επιδημία μοναξιάς. Οι έφηβοι και ιδιαίτερα τα κορίτσια στην πρώτη γραμμή
- Από χωράφια ξανά οικόπεδα. Η νέα νομοθετική ρύθμιση για οικισμούς με λιγότερο από 2000 κατοίκους
- Ενδιαφέρον από Euronext για το Χρηματιστήριο Αθηνών. Στην Αθήνα η διοίκηση για συζητήσεις
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ