Γνωστά έγιναν τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας Nielsen για την ακρίβεια, που αποτυπώνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, αλλά αγοράζουν λιγότερα αγαθά.
Συγκεκριμένα, από την έρευνα της εταιρείας για την ακρίβεια αποδείχθηκε πως οι καταναλωτές πληρώνουν έως 28% περισσότερο, αλλά αγοράζουν 2% λιγότερα αγαθά σε σχέση με το 2006.
Απογοητευτικά τα στοιχεία
Από τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας για την εταιρεία, «φάνηκε» επίσης ότι το 76% των καταναλωτών έχει επηρεαστεί από το shrinkflation, δηλαδή παίρνει μικρότερη ποσότητα στη συσκευασία, αλλά με αυξημένη τιμή.
Κοινώς, οι εταιρείες ρίχνουν την ποσότητα μέσα σε ένα απορρυπαντικό, αλλά διατηρούν την ίδια τιμή
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί, καταληκτικά, είναι ότι τον Οκτώβριο, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος, μειώθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών στην Ελλάδα κατά 136 εκατομμύρια ευρώ
Πηγή: Reader

Ειδήσεις σήμερα:
- Άραχθος. Ενός λεπτού σιγή από τους γιατρούς πριν προχωρήσουν στη λήψη των οργάνων του 14χρονου Σπύρου
- Πέθανε σε ηλικία 91 ετών ο μεγάλος δεξιοτέχνης του κλαρίνου Πετρολούκας Χαλκιάς
- Ελικόπτερο έπεσε στη μαρίνα Βουλιαγμένης. Δείτε το βίντεο
- «Το Temu λειτουργεί ως βιτρίνα, συλλέγει προσωπικά δεδομένα». Η μήνυση με αποκαλυπτικά στοιχεία για το λογισμικό
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ