Ο άνθρωπος που σχεδίασε ένα από τα πιο εντυπωσιακά και γρήγορα «Super Cars», άφησε το σχολείο για να επισκευάζει άρματα μάχης και έφτιαξε τη Λαμποργκίνι μετά από κόντρα που είχε με τον Έντσο Φερράρι. Το 1945 βρέθηκε στη Ρόδο ως μηχανικός και εκεί φυλακίστηκε.
Τα πρώτα χρόνια και η Ρόδος

Ο Φερούτσιο Λαμποργκίνι γεννήθηκε στις 28 Απριλίου 1916 στο χωριό Ρενάτσο της Ιταλίας και ήταν γιος αγροτών.
Το πάθος που είχε για τις μηχανές από μικρός, τον ώθησε να εγκαταλείψει νωρίς το σχολείο και δούλευε σε μία εταιρεία η οποία επισκεύαζε στρατιωτικά οχήματα.

Ο Λαμποργκίνι εργαζόταν για αρκετά χρόνια στην εταιρεία, μέχρι που στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο βρέθηκε στη Ρόδο ως επισκευαστής – μηχανικός στο 50ό Μικτό Τμήμα Μηχανικού του ιταλικού στρατού.
Όταν η Ρόδος βρισκόταν υπό βρετανική, ο νεαρός Φερούτσιο συνελήφθη και φυλακίστηκε. Παρέμεινε στις φυλακές για κάποιους μήνες και με τη λήξη του πολέμου επέστρεψε στην Ιταλία.

Τα τρακτέρ και η περίφημη Λαμποργκίνι

Όταν επέστρεψε στην πατρίδα του, ο Λαμποργκίνι ίδρυσε μία εταιρεία που έφτιαχνε τρακτέρ, καθώς η αγροτική βιομηχανία παρουσίαζε μεγάλη άνοδο.
Είτε έβρισκε, είτε αγόραζε εγκαταλελειμμένα στρατιωτικά οχήματα, ο φιλόδοξος Φερούτσιο τα μετέτρεπε σε αγροτικά.
Το 1948 ίδρυσε στην κωμόπολη Τσέντο την εταιρεία Λαμποργκίνι η οποία έφτιαχνε τρακτέρ και σε σύντομο χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες της Ιταλίας.

Ο Λαμποργκίνι (μέσο) με μηχανικούς της εταιρείας / Wikipedia

Ο  ίδιος πλούτισε μετά από την επιτυχία της εταιρείας του και έκανε το πάθος του πραγματικότητα, αφού αγόρασε πολλά σπορ αυτοκίνητα.
Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που κοσμούσαν τη συλλογή του υπήρχε και μία Φερράρι. Ο Λαμποργκίνι συνήθιζε να στέλνει επιστολές στις εταιρείες των αυτοκινήτων που κατείχε, στις οποίες τόνιζε τις ατέλειες που εντόπιζε στο κάθε μοντέλο. Όταν σε μία τέτοια επιστολή προς τη Φερράρι η εταιρεία του απάντησε υποτιμητικά, ο Φερούτσιο πήρε τη μεγάλη απόφαση να φτιάξει το δικό του «Super Car».
Τον Μάιο του 1963 ίδρυσε στο προάστιο Σάντα Αγκάτα στην Μπολόνια την Automobili Lamborghini. Πολύ σύντομα βρέθηκαν εκεί μερικοί εκ των κορυφαίων μηχανικών και σχεδιαστών, όπως ο Τζιόττο Μπιτσαρίνι, μέχρι πρότινος σχεδιαστής των κινητήρων της Φερράρι.

Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Τορίνο έξι μήνες αργότερα, παρουσιάστηκε στο κοινό η Lamborghini 350 GTV. Το συγκεκριμένο μοντέλο γνώρισε μεγάλη επιτυχία και ο Λαμποργκίνι με την ομάδα του αποφάσισαν να δημιουργήσουν τη Lamborghini 400 GTV, γεγονός που τοποθέτησε την εταιρεία ανάμεσα στα μεγαθήρια της βιομηχανίας των «σούπερ αυτοκινήτων».

H Lamborghini 350 GTV / Wikipedia

Το 1966 στη Γενεύη η Automobili Lamborghini παρουσίασε τη θρυλική Lamborghini Miura P400, όπου άπαντες έμειναν έκπληκτοι από το σαλόνι του εντυπωσιακού αυτοκινήτου.

Το αγαπημένο μοντέλο του Φερούτσιο, η Lamborghini Miura P400 / Wikipedia

Η Λαμποργκίνι από τότε μέχρι σήμερα έχει παρουσιάσει διάφορα εντυπωσιακά μοντέλα, ενώ η «μάχη» ανάμεσα σε Λαμποργκίνι και Φερράρι διχάζει τους λάτρεις του αυτοκινήτου.

Όταν το 1948 ο Φερούτσιο ίδρυσε την εταιρεία, επέλεξε για έμβλημα τον ταύρο για δύο λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι ο Λαμποργκίνι ήταν ταύρος στο ζώδιο και ο δεύτερος επειδή ο ίδιος ήταν λάτρης των ταυρομαχιών.

Πηγή αρχικής εικόνας: Wikipedia Commons

Διαβάστε στη «ΜτΧ»: Η τραγωδία του Έντζο Φερράρι. Έχασε τον πατέρα, τον αδελφό και τον γιο του από ασθένειες. Οι σύμμαχοι βομβάρδισαν το εργοστάσιο της οικογένειας που συνεργαζόταν με τους φασίστες του Μουσολίνι

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here