“Αντί να τον παίρνετε από πίσω, κάντε του μία πίπα δώρο”. Το λογοκριμένο διαφημιστικό σποτ που κόπηκε ως προκλητικό (βίντεο)

“Αντί να τον παίρνετε από πίσω, κάντε του μία πίπα δώρο”. Το λογοκριμένο διαφημιστικό σποτ που κόπηκε ως προκλητικό (βίντεο)
Κι όμως! Πριν από 30 ή 40 χρόνια η διαφήμιση χρησιμοποιούσε φράσεις, σλόγκαν ή και εικόνες εξαιρετικά προκλητικές, ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα. Διαφημιστικά σποτ με φράσεις, λέξεις και κινήσεις οι οποίες δεν περιείχαν απλώς σεξουαλικά υπονοούμενα ή απέπνεαν έναν  ερωτισμό, αλλά παρέπεμπαν ξεκάθαρα σε σεξουαλικές πράξεις.
Ο “άνδρας αφέντης” και η “γυναίκα δούλα”

Μία από τις πιο πονηρές διαφημίσεις του παρελθόντος, ήταν εκείνη για τις πίπες καπνού Magic Life. Η διαφήμιση έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό των παλαιότερων και προκαλεί ακόμη το γέλιο σε όσους την ανακαλούν στη μνήμη τους. Το σποτ εμφανιζόταν ο καπετάν Γιασός από την δημοφιλή τηλεοπτική σειρα “Η γειτονιά μας” και ακουγόταν το σλόγκαν: “πίπα magic life – σώζει ζωές”

Η διαφήμιση προκάλεσε πάταγο, λογοκρίθηκε με συνοπτικές διαδικασίες και αποσύρθηκε. Λίγα χρόνια αργότερα ο Χάρυ Κλυν την επανέφερε ελαφρά τροποποιημένη ως παρωδία στην ταινία του Αλαλούμ. Αυτή τη φορά διαφήμιζε τις πίπες “Νταϊάνα”.

Την αρχική διαφήμιση με τις πίπες Magic Life, που λογοκρίθηκε, σατύρισε ο Χάρυ Κλύν λίγα χρόνια μετά με ενα σπότ παρωδία με τις πίπες Νταϊάνα

Το σενάριο είναι ότι ο άνδρας μπαίνει στο σαλόνι καπνίζοντας και τινάζει τη στάχτη παντού καθώς προχωρά. Η γυναίκα τρέχει από πίσω σε κάθε βήμα και μαζεύει με τη σκούπα τις στάχτες. Η μουσική υπόκρουση του σποτ θα μπορούσε να ταιριάζει τις πιπεράτες σκηνές μια βιντεοταινίας της δεκαετίας του ΄80. Της πρώιμης περιόδου. Ξαφνικά…ακούγεται η φωνή του εκφωνητή να λέει με στόμφο το σλόγκαν: “Αντί να τον παίρνετε από πίσω κάντε του μια πίπα …δώρο”.

Η νοικοκυριά ακούει σαστισμένη τη “συμβουλή” του εκφωνητή και στη συνέχεια εμφανίζεται μια κάρτα με τη φίρμα της πίπας και μετά ένα μοντέλο που τρίβει μια πίπα στο μάγουλό και στα χείλη της, χωρίς καμία αναστολή. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το δεύτερο σλόγκαν της διαφήμισης: “υγεία, καθαριότης, αρχοντιά”!

Δείτε το σποτ παρωδία του Χάρυ Κλυν:

Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Η διαφήμιση με το έμβρυο που κάπνιζε, συγκλόνισε τους τηλεθεατές τη δεκαετία του ‘80. Την έφτιαξαν τρεις νεαροί με μόλις 7000 δολάρια. Την απαγόρευσαν ως «ανήθικη και αηδιαστική»… 

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.