“Γιατί να πεθάνω; Γιατρέ, θέλω να ζήσω!”. Τα τελευταία λόγια της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο νοσοκομείο εκμυστηρεύεται η Δέσποινα Στυλιανοπούλου

“Γιατί να πεθάνω; Γιατρέ, θέλω να ζήσω!”. Τα τελευταία λόγια της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο νοσοκομείο εκμυστηρεύεται η Δέσποινα Στυλιανοπούλου

Τις δραματικές ώρες που έζησε στο πλευρό της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο νοσοκομείο λίγο πριν να φύγει από τη ζωή στις 23 Ιουλίου 1996, αποκαλύπτει η Δέσποινα Στυλιανοπούλου στο περιοδικό Down Town Κύπρου.

«Ο Ιούλιος είναι ένας “πικρός” μήνας. Τον Ιούλιο είχε τα γενέθλιά της η Αλίκη, τον ίδιο μήνα έφυγε. Κατά τη διάρκειά της παραμονής της στο Ιατρικό Κέντρο, ζητούσε επίμονα από τους δικούς της, να την πάνε στον Θεολόγο να δει το ηλιοβασίλεμα από το σπίτι της. Εγώ γνώρισα μαζί της το χωριό όταν κάναμε τα γυρίσματα για την ταινία “Η αγάπη μας”.
Την Αλίκη τη γνώρισα σε μια περίοδο που ήμουν πολύ πικραμένη, στενοχωρημένη, γιατί μόλις είχα χάσει τη μητέρα μου. Εκείνες τις μέρες δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από τον παραγωγό, Τάκη Μακρίδη, του “Θεάτρου Κεντρικόν”, για να μου προτείνει να συνεργαστώ μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.
Νόμιζα πως θα μου έπεφτε το τηλέφωνο από το χέρι! Μέσα στον προσωπικό μου πόνο, μου χάρισε την αγάπη και τη φιλία της, δίνοντάς μου παράλληλα την ευκαιρία, να συνεργαστούμε στο έργο “Αχ, αυτή η γυναίκα μου”. Αυτός ο ρόλος με καθιέρωσε και συνεργαστήκαμε για πολλές ακόμα σεζόν μαζί.
Ήμασταν σιαμαίες. Ήξερα τα πάντα της. Η Αλίκη ήταν ένας προβολέας όπου έμπαινε μέσα, φώτιζε! Πιστεύω ότι η Αλίκη είχε το φως μέσα της! Ήταν εργασιομανής, τελειομανής, ήταν για ώρες -θυμάμαι- στα γυρίσματα της ταινίας “Αχ, αυτή η γυναίκα μου”, κάτω από καταρρακτώδη βροχή κι έλεγε “συνεχίστε το γύρισμα” – η περίφημη σκηνή με το ταξί. Και μετά έμπαινε στο σπίτι βρεγμένη!

“Ήμασταν σιαμαίες”, δηλώνει η Δέσποινα Στυλιανοπούλου

Νομίζω πως η Αλίκη ήταν λίγο ανασφαλής. Και το λέω για πρώτη φορά. Για ό,τι έκανε, ρωτούσε τους πάντες “πώς σου φάνηκε αυτό;”. Ήταν ένα λαμπρό κορίτσι, ένας άνθρωπος που θα μείνει στην ιστορία. Για πολλά χρόνια ακόμα, κοριτσάκια θα την αντιγράφουν, για να γίνουν σαν εκείνη.
Να, τώρα που μιλάμε για την Αλίκη, με πήρε η Ροζίτα Σώκου και μου θύμισε ότι όταν η Αλίκη έπαιξε τη “Φιλουμένα” δεν πήγε καλά η παράσταση, γιατί την είχαν συνηθίσει ως ένα νιαου-νιάου κορίτσι και όχι ως μια καστανή μεσήλικη γυναίκα. Είχε πολλά δραματικά στοιχεία η Αλίκη, αλλά δεν την άφησαν ν’ αγιάσει… Γιατί “δεν έπρεπε να αλλάξει τον τύπο της”.
Μετά από κάθε παράσταση, πηγαίναμε με τους φίλους ηθοποιούς στο σπίτι της, στην οδό Στησιχόρου 3. “Εσύ στην κουζίνα, ψίψινα, κι εγώ θα στρώσω τραπέζι”, μου έλεγε. Συνήθιζε να με φωνάζει “Ψιψίνα” και, όσοι μας άκουγαν, κοίταγαν να δουν μια ψίψινα (γελάει). Τις Δευτέρες που είχαμε ρεπό, συνηθίζαμε να πηγαίνουμε στον Θεολόγο, οι δυο μας. Κάναμε μπάνιο, πηγαίναμε για ψάρι σε ταβερνάκια, λέγαμε ιστορίες και ξεκαρδιζόμασταν στα γέλια.
Την τελευταία φορά που την είδα ήταν στο δωμάτιο του νοσοκομείου. Καθώς με είδε, μου κάνει την ερώτηση: “Ψιψίνα μου, γιατί να πεθάνω;”, απαντώντας της “εσύ δεν θα πεθάνεις ποτέ!”. Εκείνη την ώρα μπαίνει ο γιατρός, ρωτώντας την αν ήθελε κάτι άλλο, και η Αλίκη είπε αποφασιστικά: “Ναι, γιατρέ, θέλω να ζήσω!”…».

Με πληροφορίες από to περιοδικό Down Τown Κύπρου

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Φρέντυ Γερμανός ήταν ο χειρότερος μαθητής της 50ετίας σύμφωνα με τους καθηγητές του στο Βαρβάκειο. Ξεκίνησε γράφοντας τη στήλη για τα φαρμακεία και έγραψε ιστορία με το «Αλάτι και Πιπέρι»

Ο Φρέντυ Γερμανός ήταν ο χειρότερος μαθητής της 50ετίας σύμφωνα με τους καθηγητές του στο Βαρβάκειο. Ξεκίνησε γράφοντας τη στήλη για τα φαρμακεία και έγραψε ιστορία με το «Αλάτι και Πιπέρι»

Η θρυλική Αφροαμερικανή ποιήτρια Μάγια Αγγέλου. Παντρεύτηκε έναν άθεο “γιατί δεν ήταν ένας λευκός, αλλά Έλληνας μετανάστης”. Λευκοί και μαύροι τους γύρισαν την πλάτη

Η θρυλική Αφροαμερικανή ποιήτρια Μάγια Αγγέλου. Παντρεύτηκε έναν άθεο “γιατί δεν ήταν ένας λευκός, αλλά Έλληνας μετανάστης”. Λευκοί και μαύροι τους γύρισαν την πλάτη

Οι πορείες θανάτου σε ακατοίκητες περιοχές της Ανατολής και η συστηματική εξόντωση των Ποντίων. Οι λουτρώνες, οι βιασμοί και τα παιδιά που έμειναν πίσω. Μαρτυρίες

Οι πορείες θανάτου σε ακατοίκητες περιοχές της Ανατολής και η συστηματική εξόντωση των Ποντίων. Οι λουτρώνες, οι βιασμοί και τα παιδιά που έμειναν πίσω. Μαρτυρίες

“Επιχείρηση Ερμής”. H πρώτη αεροπορική απόβαση στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που έγινε το νεκροταφείο των Γερμανών αλεξιπτωτιστών. Η επική μάχη της Κρήτης (βίντεο)

“Επιχείρηση Ερμής”. H πρώτη αεροπορική απόβαση στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που έγινε το νεκροταφείο των Γερμανών αλεξιπτωτιστών. Η επική μάχη της Κρήτης (βίντεο)

Ο “διαβολικός” Νικολό Παγκανίνι. Ο βιρτουόζος του βιολιού που χαρακτηρίστηκε ως “τσιράκι” του διαβόλου. Παρέμενε άταφος για μήνες επειδή πίστευαν ότι είχε πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο

Ο “διαβολικός” Νικολό Παγκανίνι. Ο βιρτουόζος του βιολιού που χαρακτηρίστηκε ως “τσιράκι” του διαβόλου. Παρέμενε άταφος για μήνες επειδή πίστευαν ότι είχε πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο

close menu