Την έντονη αντίδραση του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Αρίσταρχου προκάλεσε το υπό έκδοση βιβλίο του δημοσιογράφου Δημήτρη Αλικάκου στο οποίο επιχειρείται να καταρριφθεί η πίστη περί αφής του Αγίου Φωτός με θαυματουργικό τρόπο.
Σε ανακοίνωση του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου, η οποία απευθύνεται προς τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ-1 αναφέρεται ότι οι πληροφορίες και τα στοιχεία που παρατίθενται, αποτελούν «προϊόντα φανταστικών ιστοριών επινόησης του συγγραφέα με προφανή στόχο τον σκανδαλισμό των πιστών και την αποκόμιση οικονομικού οφέλους από τις πωλήσεις του βιβλίου».

Μάλιστα γίνεται αναφορά στη συγκυρία του Πάσχα, την οποία το Πατριαρχείο συνδέει με την κυκλοφορία του βιβλίου: «Η επιλογή κυκλοφορίας του επίμαχου βιβλίου την δεδομένη χρονική συγκυρία, μεσούσης της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαροκοστής και οδεύοντας η Εκκλησία μας προς το Άγιον Πάσχα αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας τα βαθύτερα κίνητρα του συγγραφέα και του εκδοτικού οίκου».

Χαρακτηρίζει δε δόλια συρραφή το ρεπορτάζ και γνωστοποιεί ότι «έχει δρομολογηθεί προς την εταιρία google κάθε απαραίτητη νόμιμη ενέργεια για αφαίρεση των επίμαχων βίντεο από το διαδίκτυο ως προϊόντων παράνομης υποκλοπής, που περιέχουν παραπλανητικό και συκοφαντικό περιεχόμενο και δυσφημούν πρόσωπα και Αλήθειες της Πίστεώς μας».

Από όσα βίντεο είδαν το φως της δημοσιότητας είναι προφανής η δόλια συρραφή (μοντάζ) με σκοπό την εξαγωγή του «επιθυμητού» αποτελέσματος, ενέργεια η οποία εκτός από ηθικά κατακριτέα, είναι και ποινικώς ελεγκτέα

Στην αντεπίθεση πέρασε ο συγγραφέας του βιβλίου Δημήτρης Αλικάκος μετά την ανακοίνωση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων περί οικονομικού οφέλους:

«Σε ότι αφορά το “στόχος είναι η αποκόμιση οικονομικού οφέλους από τις πωλήσεις του βιβλίου”, απαντώ: Μήπως η διαιώνιση ενός ΨΕΜΑΤΟΣ δεν θα έλεγε κάποιος… κακοπροαίρετος ότι έχει ακριβώς αυτόν τον σκοπό; Υπάρχει όμως μια διαφορά: τα ιερά κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας, που στην ανακοίνωσή του επικαλείται το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, κάνουν λόγο για Αλήθεια και Φως και όχι για Ψέμα και Σκοτάδι».

Πηγή: reader.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here