Με τα Χριστούγεννα να είναι προ των πυλών, τα σενάρια, οι θεωρίες και οι επιστημονικές προσεγγίσεις που αφορούν τον Ιησού βλέπουν ξανά το φως της δημοσιότητας.
Μία από τις επιστημονικές αυτές προσεγγίσεις, την οποία δημοσίευσε η βρετανική Daily Mail και στο πρόσφατο παρελθόν είχε «φιλοξενηθεί» και από την ιστοσελίδα popularmechanics, θέλει τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά του Ιησού να είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά που έχουμε συνηθίσει.
Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια, επιστήμονες, θεολόγοι, αγιογράφοι και απλοί Χριστιανοί, προσπαθούν να βρουν μια απάντηση στο ερώτημα «ποια ήταν η πραγματική μορφή του Ιησού Χριστού», από τη στιγμή που ούτε στη Βίβλο φιλοξενείται κάποια συγκεκριμένη φυσιογνωμική περιγραφή, ούτε η μορφή του αναπαραστάθηκε ποτέ στα χρόνια βασιλείας του στη Γη.
Με τη μέχρι στιγμής επικρατούσα θεωρία, ο θεάνθρωπος ήταν ένας Καυκάσιος άνδρας με μακριά, ίσια και ανοικτόχρωμα καστανά μαλλιά. Αυτή τη θεωρία έρχεται να αμφισβητήσει μια νέα έρευνα που έγινε από ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής τον συνταξιούχο εικονογράφο Δόκτωρα Ρίτσαρντ Νιβ.
Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές ιατροδικαστικές μεθόδους και έχοντας ως βάση τρία κρανία που ανακαλύφθηκαν στο παρελθόν από Ισραηλινούς επιστήμονες, τα οποία ανήκαν σε μέλη της σημιτικής φυλής που έζησαν την ίδια εποχή με τον Ιησού, ο Νιβ και η ομάδα του δημιούργησαν ένα πορτραίτο του Ιησού που δεν μοιάζει στο παραμικρό σχεδόν με αυτό που έχουμε συνηθίσει.
Πηγή: CNN & CNN Greece
Ειδήσεις σήμερα:
- Στο «φως» διάλογοι των συλληφθέντων τρομοκρατών που σχεδίαζαν επίθεση στο κέντρο της Αθήνας
- Μακάβρια ανακάλυψη στην Πολωνία με 76χρονο άνδρα που ξέθαψε την μητέρα του και ζούσε με την μούμια της για 13 χρόνια
- H θρυλική Vespa που χρησιμοποιήθηκε σε περιοδεία των The Who επισκευάστηκε για να βοηθήσει παιδιά με καρκίνο
- Στη δημοσιότητα τα στοιχεία του προπονητή τάε κβον ντο που βίαζε ανήλικες στην Ηλιούπολη
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ