Πώς μια διαφήμιση της Levi’s έκανε το “Should I stay or should I go” των “The Clash” επιτυχία, 9 χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Το συγκρότημα διαλύθηκε όταν έβγαλε τον καλύτερο δίσκο του (βίντεο)

Πώς μια διαφήμιση της Levi’s έκανε το “Should I stay or should I go” των “The Clash” επιτυχία, 9 χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Το συγκρότημα διαλύθηκε όταν έβγαλε τον καλύτερο δίσκο του (βίντεο)
Οι The Clash δεν χρειάζονται συστάσεις. Ήταν η μπάντα που πρωτοστάτησε στην punk μουσική αλλά και στο κίνημα που αμφισβήτησε έντονα την συντηρητική Βρετανία και ειδικά την περίοδο της νεοφιλελεύθερης Θάτσερ…

Το ‘Should I Stay Or Should I Go’ κυκλοφόρησε το 1982. Ήταν στον πέμπτο δίσκο του συγκροτήματος, στο ιστορικό άλμπουμ,‘Combat Rock’.

Ωστόσο στην Αγγλία όταν πρωτοκυκλοφόρησε, δεν είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Αυτό συνέβη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Το ‘Combat Rock’,  το οποίο περιείχε και άλλα σημαντικά κομμάτια, όπως το‘Rock The Casbah’, έγινε το πιο επιτυχημένο album των The Clash στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Το παράδοξο είναι ότι παρά την επιτυχία, ο συγκεκριμένος δίσκος ήταν η αρχή του τέλους για την μπάντα, ενώ είχε φθάσει στην κορυφή.

Ο ντράμερ Topper Headon εκδιώχθηκε από το συγκρότημα λόγω του εθισμού του στα ναρκωτικά, ενώ οι διαφωνίες των Mick Jonesκαι Joe Strummer σχετικά με τον “προσανατολισμό” που είχε πάρει η μπάντα, κατέστρεψαν τη φιλία τους.

Ίσως τελικά ο Mark Perry, ιδρυτής του λονδρέζικου punk περιοδικού Sniffin’ Glue, να είχε δίκιο, όταν 5 χρόνια πριν, μετά την υπογραφή των The Clash με τη δισκογραφική εταιρεία CBS Records, δήλωνε πως την ημέρα εκείνη το punk πέθανε…

Το 1986, διαλύθηκε το group, που με τους πολιτικούς του στίχους, εξέφραζε την οργή και την αμφισβήτηση της εποχής. Το 1991, η γνωστή εταιρεία ένδυσης Levi’s, το επανέφερε στην επικαιρότητα, διαφημίζοντας παντελόνια τζιν, με την μουσική επένδυση του ‘Should I Stay Or Should I Go’.

Το τραγούδι επανακυκλοφόρησε, χαρίζοντας στους The Clash το μοναδικό νούμερο 1 single,  αν και η χρήση του σε μια διαφήμιση, σίγουρα δεν ταίριαζε με την φιλοσοφία του γκρουπ

Ωστόσο, μπορεί για τους θαυμαστές του συγκροτήματος το τραγούδι να ήταν γνωστό, αλλά για το ευρύ κοινό έγινε αντιληπτό, όταν ακούστηκε στην τηλεοπτική διαφήμιση.

Πηγή: straightonmusic.com

Πηγή χαρακτηριστικής εικόνας: Wikimediamtx Commons 

Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Jaco Pastorius, ο κορυφαίος μπασίστας που δημιούργησε το πρώτο μπάσο χωρίς τάστα. Το ονόμασε Bass of Doom και κατέρρευσε όταν το έχασε. Έπασχε από μανιοκατάθλιψη και πέθανε μετά από ξυλοδαρμό σε νυχτερινό μαγαζί…

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.