“Πανηγυρικές ολόχρυσες συσκευασίες” και…”μπουναμάδες” από τα μακρινά Χριστούγεννα των 50s – 60s και 70s. Τι προτιμούσε ο κόσμος να αγοράζει

“Πανηγυρικές ολόχρυσες συσκευασίες” και…”μπουναμάδες” από τα μακρινά Χριστούγεννα των 50s – 60s και 70s. Τι προτιμούσε ο κόσμος να αγοράζει

Δώρα χαράς, μπουναμάδες, φανταχτεροί στολισμοί. Μια από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες των Χριστουγέννων είναι η στολισμένη Αθήνα του 50′ του ’60 και του ’70.

Τα χρήματα μπορεί να μην περίσσευαν, αλλά τις γιορτινές μέρες το κέντρο της Αθήνας, γέμιζε με κόσμο που ψώνιζε. Η Αθήνα “έλαμπε” στολισμένη, ακόμα και η κυκλοφοριακή συμφόρηση ήταν κομμάτι της εορταστικής “ρουτίνας” των ημερών.

Πλανόδιοι πωλητές, με λογής – λογής προϊόντα στους δρόμους. Κουραμπιέδες, μπαλόνια, λαχεία…

Η βόλτα ξεκινούσε από το ΜΙΝΙΟΝ για την καθιερωμένη φωτογραφία με τον Άη Βασίλη. Η ραγδαία εμπορική ανάπτυξη αλλά και οι ρεκλάμες της εποχής έδιναν όλο και περισσότερες επιλογές στο αγοραστικό κοινό.

Ήταν η εποχή που το ΜΙΝΙΟΝ και οι Αφοι Λαμπρόπουλοι άκμαζαν. Ειδικά η “Παιχνιδούπολη” του ΜΙΝΙΟΝ πλημμύριζε από μεγάλους και μικρούς.

Τα ΜΙΝΙΟΝ είχαν και τσεκ δώρου για τους αναποφάσιστους. Με σλόγκαν: “ΜΙΝΙΟΝ…για τις γιορτές, ολόκληρο ένα δώρο!”

Τα δώρα είχαν αλλάξει χαρακτήρα. Δεν ήταν τόσο απλοϊκά. Εκείνη την εποχή εμφανίστηκαν και οι φωτογραφικές μηχανές Kodak και Agfamatic.

Φωτογραφική μηχανή κασέτας που δεν βγάζει άλλες..κουνημένες φωτογραφίες. Το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο!

Ένα ακόμα δώρο που ξετρέλανε τα παιδιά εκείνη την εποχή ήταν το View Master. Σήμερα εξακολουθεί να είναι ένα από το πιο αγαπημένα vintege πια παιχνίδια.

ΒΙΟΥ ΜΑΣΤΕΡ! ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ…”ΔΩΡΟ ΧΑΡΑΣ!!!” Για τις πιο ευτυχισμένες στιγμές των γιορτών.

Γαλλικό κονιάκ MARTELL, ουίσκι VAT 69 και λικέρ Grand Marnier αποτελούσαν ένα σίγουρα αρεστό και απαραίτητο δώρο για το εορταστικό ρεβεγιόν.

Ξηροί καρποί, λικέρ και ουίσκι σε εορταστική συσκευασία. Μια λύση που όπως επισημαίνει και διαφήμιση είναι ιδανική στο πρόβλημα του επαγγελματικού ή πολύ-πολύ φιλικού περιβάλλοντος με τιμή από 200 έως 5.000 δραχμές!

Όλες οι εταιρείες φρόντιζαν να κάνουν ακόμα πιο θελκτικά το προϊόντα τους –  από τις σοκολάτες ΙΟΝ και το απορρυπαντικό Rol μέχρι και τα πιο σύνθετα. Πολύχρωμες κορδέλες, πλουμιστές συσκευασίες με φιόγκους και γιορτινό χαρτί περιτυλίγματος.

Χρόνια πολλά και γλυκά από την ΙΟΝ αλλά και με την ολόχρυση πανηγυρική συσκευασία του ROL

Το μάρκετινγκ ήταν μια άγνωστη έννοια σε σχέση με την σημερινή του σημασία. Εκφράσεις όπως “Ένας αληθινός μπουναμάς”, “Ολόχρυση πανηγυρική συσκευασία με διπλή χαρά”, αποτέλεσαν τον προπομπό στον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο της διαφήμισης.

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

close menu