Στεφανί του Μονακό. Η πριγκίπισσα που ήταν αυτόπτης μάρτυρας στο θάνατο της μητέρας της, Γκρέις Κέλι σε τροχαίο. Οι θυελλώδεις σχέσεις με υιούς διασήμων και σωματοφύλακες και η περιοδεία με τσίρκο

Στεφανί του Μονακό. Η πριγκίπισσα που ήταν αυτόπτης μάρτυρας στο θάνατο της μητέρας της, Γκρέις Κέλι σε τροχαίο. Οι θυελλώδεις σχέσεις με υιούς διασήμων και σωματοφύλακες και η περιοδεία με τσίρκο
Η ζωή μια πριγκίπισσας δεν είναι πάντα παραμυθένια και καθωσπρέπει όπως διηγούνται τα παραμύθια. Η Στεφανί του Μονακό, η μικρότερη κόρη της ηθοποιού Γκρέις Κέλι και του Ρενιέ, έκανε ότι περνάει από το χέρι της για να ζήσει μια ζωή μακριά από το παλάτι και το πρωτόκολλο της αριστοκρατίας.

Έζησε την τραυματική εμπειρία του βίαιου θανάτου της μητέρας της, αφού βρισκόταν και η ίδια μέσα στο αυτοκίνητο στο τροχαίο δυστύχημα που την άφησε ορφανή.

Η Στεφανί ακολούθησε μια ζωή μακριά από τα ανάκτορα και αρχικά έγινε μοντέλο και έπειτα τραγουδίστρια. Έζησε τον έρωτα όπως τον ήθελε αυτή μέσα από ταραχώδεις σχέσεις, έγινε πρωτοσέλιδο σε όλα τα σκανδαλοθηρικά, απέκτησε παιδί με τον σωματοφύλακά της, ενώ στο τέλος τα παράτησε όλα και έζησε σαν τσιγγάνα σ’ ένα τσίρκο.

Κάποιοι μάλιστα της «απένειμαν» καθ’ υπερβολή τον τίτλο η «επαναστάτρια πριγκίπισσα».

Stefani_Monaco_1

Η Γκρέις Κέλι με τα τρία παιδιά της. Η Στεφανί ήταν η μικρότερη

Το μοιραίο τροχαίο

Στις 13 Σεπτεμβρίου του 1982, η Γκρέις Κέλι μαζί με κόρη της Στεφανί, έφυγαν από την εξοχική τους κατοικία στο Ροκ Αζέλ της Γαλλίας με προορισμό το Μόντε Κάρλο. Σε μια κλειστή στροφή στην Γαλλική Ριβιέρα, η σταρ του Χόλιγουντ έχασε τον έλεγχο του Ρόβερ και βρέθηκε μαζί με την κόρη της στο γκρεμό.

Η ηθοποιός τραυματίστηκε βαρύτατα και πέθανε λίγη ώρα μετά το δυστύχημα, ενώ η κόρη της αν και υπέστη βαριά κατάγματα στα πλευρά, τον αυχένα και την ωμοπλάτη κατάφερε να επιζήσει.

Η Στεφανί ποτέ δεν κατάφερε να ξεπεράσει την εικόνας της αιμόφυρτης μητέρας της στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου.

Grace De Monaco_Rover

Το μοιραίο σημείο που η Ρόβερ βγήκε από το δρόμο….Η Στεφανί ήταν αυτόπτης μάρτυρας στο θάνατο της μητέρας, καθώς επέβαινε στο μοιραίο αυτοκίνητο. Η 17χρονη στη συνέχεια βίωσε μια ακόμη μεγάλη δοκιμασία όταν κατηγορήθηκε ότι εκείνη οδηγούσε την μοιραία Ρόβερ.

«Όταν το αυτοκίνητο έπεσε στον γκρεμό, πετιόμουν από τη μια πλευρά του αυτοκινήτου στην άλλη σαν κούκλα, όπως και η μητέρα μου, που βρέθηκε στο πίσω κάθισμα. H πόρτα του συνεπιβάτη είχε σφηνώσει κι έτσι βγήκα από τη μοναδική που μπόρεσα να ανοίξω, αυτήν του οδηγού», δήλωσε η Στεφανί, στη μοναδική συνέντευξη που μίλησε για το θανατηφόρο τροχαίο, στο περιοδικό Paris Match, το 2002.

Grace De Monaco

Η Γκρέις Κέλι οδηγεί σε ταινία του Χίτσοκ.

«Όχι μόνο χρειάστηκε να ξεπεράσω ένα τρομερό τραύμα χάνοντας τη μητέρα μου σε μια πολύ τρυφερή ηλικία, αλλά ήμουν και δίπλα της την ώρα εκείνη. Κανένας δεν μπορεί να φανταστεί πόσο υπέφερα και ακόμη υποφέρω», εξομολογήθηκε η πριγκίπισσα για το περιστατικό που τη στιγμάτισε.

Το σενάριο ότι οδηγούσε η Στεφανί

Stefani_Monaco_4Εκείνη την εποχή οργίαζαν οι φήμες ότι στην πραγματικότητα η ανήλικη Στεφανί ήταν η οδηγός του αμαξιού και για αυτό βρέθηκε στο μπροστινό κάθισμα.

«Δεν οδηγούσα εγώ, αυτό είναι σαφές», είπε κατηγορηματικά, και διευκρίνισε.

«Προσπάθησα τα πάντα. Τράβηξα το χειρόφρενο. Άραγε η μητέρα μου μπέρδεψε το φρένο με το γκάζι;

Δεν γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν οδηγούσα εγώ».

Το σενάριο του καυγά μάνας και κόρης

Άλλοι πάλι υποστήριξαν ότι μητέρα και κόρη καβγάδιζαν και το αμάξι βγήκε εκτός πορείας λόγω της έντασης μεταξύ των δύο γυναικών και της απρόσεχτης οδήγησης. H Στεφανί, ωστόσο, αρνήθηκε να αποκαλύψει αν καβγάδιζε με τη μητέρα της την ώρα του δυστυχήματος.

«Ήταν κάτι που αφορούσε μόνο εμάς τις δύο και κάποια μυστικά, ορισμένες εικόνες αυτής της τραγικής υπόθεσης ανήκουν, πλέον, μόνο σε μένα», λέει η Στεφανί, που θέλησε να βάλει ένα τέλος στις φήμες.

Οι διάσημοι εραστές και τα πρωτοσέλιδα

Τα σκανδαλοθηρικά περιοδικά την κυνηγούσαν ανελέητα για να την φωτογραφήσουν με τους διάσημους έρωτές της. Η Στεφανί όχι απλά δεν κρύβονταν από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά έκανε ότι μπορούσε για να προκαλέσει το παλάτι και την οργή του πατέρα της.

Ανάμεσα στους διάσημους εραστές της που συγκαταλέγονται, ο Πολ Μπελμοντό, γιός του διάσημου Γάλλου ηθοποιού Ζαν Πολ Μπελμοντό, ο Άντονι Ντελόν, γιος του γοητευτικού Αλέν Ντελόν, ο καρδιοκατακτητής Ρομπ Λόου, ο οδηγός αγώνων Αλεν Προστ και ο Στεφάν Λαμπέλ.

Η έξωση από το παλάτι

Πηγή φωτογραφίας: .flickr.com

Ωστόσο, ο έρωτας που προκάλεσε τη μεγαλύτερη θύελλα αντιδράσεων στο παλάτι των Γκριμάλντι, ήταν με τον σωματοφύλακά της Ντανιέλ Ντικριέ, το 1992. Παρά τις απειλές του πατέρα της, η ατίθαση μικρή κόρη της Γκρέις Κέλι δεν τερμάτισε τη σχέση της με τον σωματοφύλακα. Ο Ρενιέ ήρθε σε οριστική ρήξη με τη Στεφανί, σταμάτησε να της μιλάει και την έδιωξε από το παλάτι.

Μόνο όταν γεννήθηκαν τα δύο εγγόνια του, ο Ρενιέ συμφιλιώθηκε μαζί της και τη δέχτηκε ξανά στο Μονακό. Η Στεφανί παντρεύτηκε τελικά τον σωματοφύλακα και πατέρα των παιδιών της, το 1995 αλλά χώρισε ένα χρόνο αργότερα όταν έμαθε ότι την απατάει με μια στριπτιζέζ.

Ο έρωτας και με τον δεύτερο σωματοφύλακα

Ένα χρόνο μετά, το 1997, η ιστορία επαναλήφθηκε. Η Στεφανί ερωτεύτηκε τον επόμενο σωματοφύλακά της, Ζαν Γκότλιμπ και έκανε μαζί του το τρίτο της παιδί.

Η Καμίλ όμως, το κορίτσι που γεννήθηκε από αυτήν τη σχέση δεν έχει δικαίωμα διαδοχής στο θρόνο. Ο Ρενιέ δεν κατάφερε να της συγχωρέσει άλλη μια “αμαρτωλή” ιστορία για τα δεδομένα του πριγκιπάτου και την αποκλήρωσε για άλλη μια φορά.

Νέα σχέση με τον διευθυντή του τσίρκο και μετά με τον ακροβάτη

Η ατίθαση Στεφανί, μακριά από τον “έλεγχο” του παλατιού, συνέχισε να ζει μια καθημερινότητα χωρίς περιορισμούς. Ο επόμενος έρωτάς της ήταν ακόμα πιο ριζοσπαστικός. Το 2000 έκανε σχέση με έναν διευθυντή τσίρκου και τον ακολούθησε μαζί με τα τρία παιδιά της στις περιοδείες.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα ζούσε μαζί του μια μποέμικη ζωή σε ένα τροχόσπιτο και περιφέρονταν σαν τσιγγάνα από πόλη σε πόλη.

Αν και αυτή η σχέση της έληξε άδοξα, η Στεφανί δεν άφησε τελείως την τυχοδιωκτική ζωή.

Μέσα στο τσίρκο γνώρισε τον δεύτερο σύζυγό της, τον ακροβάτη Αντάνς Λόπες Πέρες.

Μπορεί να τον παντρεύτηκε κρυφά το 2003, αλλά το διαζύγιό τους ένα χρόνο μετά, ήταν πρώτο θέμα σε όλα τα μέσα στης Γαλλίας.

Το τέλος της περιπέτειας και η στροφή στην φιλανθρωπία

Τα τελευταία 10 χρόνια, αν και έχει επιστρέψει στο παλάτι του Μονακό, εξακολουθεί να απέχει από τις κοσμικές δεξιώσεις. Ασχολείται με φιλανθρωπικές εκδηλώσεις και κοινωφελείς σκοπούς.

Είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στο θέμα του AIDS και συμμετέχει ενεργά σε οργανώσεις που παρέχουν στήριξη στους φορείς του ιού.

Δεν προσέχει την εμφάνισή της και κυκλοφορεί ατημέλητη σαν να μην την ενδιαφέρουν καθόλου τα αρνητικά σχόλια. Η άλλοτε καλλονή του Μονακού, στα 47 της χρόνια εξακολουθεί να αγνοεί το πρωτόκολλο.

Στις δημόσιες εμφανίσεις της είναι αμακιγιάριστη, με εμφανή τα σημάδια του χρόνου στο πρόσωπό της, ενώ ντύνεται λιτά και κάζουαλ.

Είναι χαρακτηριστικές οι πρόσφατες φωτογραφίες της που δημοσιεύτηκαν και τη δείχνουν καταπονημένη με βαθιές ρυτίδες.

Πηγές:  franks reel reviews

Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Γκρέις Κέλι. Έπαθε εγκεφαλικό την ώρα που οδηγούσε και έπεσε στον γκρεμό, ενώ στο αυτοκίνητο ήταν και η κόρη της Στεφανί. Τα σενάρια συνωμοσίας για τα αίτια του δυστυχήματος…  

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.