Το Facebook ανακοίνωσε ότι αλλάζει όνομα και θα λέγεται Meta. Οι αλλαγές και η ανάρτηση Ζάκερμπεργκ στην σκιά των σκανδάλων

Το Facebook ανακοίνωσε ότι αλλάζει όνομα και θα λέγεται Meta. Οι αλλαγές και η ανάρτηση Ζάκερμπεργκ στην σκιά των σκανδάλων

Η εταιρεία ανακοίνωσε τεράστια αλλαγή, δηλώνοντας πως το νέο όνομα εκπροσωπεί καλύτερα τη δραστηριότητά της.

Οι αλλαγές στο Facebook ανακοινώθηκαν ζωντανά σε διαδικτυακή εκδήλωση από τον Μαρκ Ζούκεμπεργκ, ύστερα από τις καταγγελίες για σελίδες διασποράς ψευδών ειδήσεων και παραπληροφόρησης που εγείρουν σοβαρά ζητήματα.

Το Facebook, πλέον, θα ονομάζεται Meta, με την εταιρεία να ανακοινώνει τις αποφάσεις της στο ετήσιο συνέδριό της.

Πλέον, ο λογαριασμός στο Facebook δεν θα είναι απαραίτητος και οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλα τα «εργαλεία» της εταιρείας (Whats’App, Instagram κτλ) μέσα από μια ενοποιημένη υπηρεσία.

Ο Ζούκεμπεργκ παρουσίασε σειρά από βίντεο τα οποία εξηγούν πώς θα λειτουργήσει το metaverse. Σε αυτά φάνηκαν εικονικά τραπέζια για επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και παιχνίδια ανάμεσα σε φίλους. Παράλληλα ανακοίνωσε ότι το θέμα της εικονικής πραγματικότητας θα επηρεάσει και το Messenger, τον χώρο μηνυμάτων δηλαδή του δικτύου. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να πουλήσει κανείς εικονικά αγαθά και να συζητά σε εικονικές οθόνες συζήτησης, ενώ θα υπάρξουν και περισσότερα παιχνίδια.

«Έχουμε αρχίσει να βλέπουμε νέες τεχνολογίες να καταφθάνουν σε πέντε με δέκα χρόνια», τόνισε ο διεθύνων σύμβουλος του Facebook λέγοντας ότι εταιρεία θα βασιστεί σε αυτές τις καινοτομίες.

Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι οι κακές γλώσσες αναφέρουν πως ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και οι συνεργάτες του προχώρησαν σε αυτή την απόφαση για να… ξεπλύνουν την εταιρεία από σειρά σκανδάλων τα οποία έχουν αμαυρώσει το όνομά της εδώ και χρόνια.

Οι τελευταίες εξελίξεις έρχονται μετά από σειρά αποκαλύψεων που βασίζονται σε έγγραφα που διέρρευσε η Φράνσις Χάουγκεν, πρώην εργαζόμενη της εταιρείας, η οποία κατηγορεί το Facebook ότι «έβαλε τα κέρδη πάνω από την ασφάλεια».

Η ανάρτηση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ

Σε ανάρτησή του, ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, προσπαθεί να εξηγήσει τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.

«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες» είπε.

«Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική – ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε»

«Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας» λέει επίσης ο Ζάκερμπεργκ.

«Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε».

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

close menu