Η παλιά διαφήμιση μπύρας που έκανε την Αμάντα Λιρ γνωστή σε όλη την Ελλάδα. Το ασπρόμαυρο σποτάκι με το ντεκολτέ της μπαργούμαν και τη διαχρονική ατάκα

Η παλιά διαφήμιση μπύρας που έκανε την Αμάντα Λιρ γνωστή σε όλη την Ελλάδα. Το ασπρόμαυρο σποτάκι με το ντεκολτέ της μπαργούμαν και τη διαχρονική ατάκα
Το 1978 ακούστηκε για πρώτη φορά το μουσικό κομμάτι “Give a Bit of Mmh to Me”, ερμηνευμένο αξεπέραστα από την αινιγματική Αμάντα Λιρ, το οποίο έγινε αμέσως τεράστια επιτυχία.

Η αμφιλεγόμενη προσωπικότητα της τραγουδίστριας ήταν ήδη γνωστή σε Γαλλία και Γερμανία. Λίγο καιρό αργότερα, την έμαθαν και στην Ελλάδα. Σε αυτό συνέβαλε και η διαφήμιση της γνωστής μάρκας μπύρας “Άμστελ”.

Στις αρχές της δεκαετίας του ΄70, η λογοκρισία σε όλο το φάσμα της ελληνικής κοινωνίας ήταν έντονη εξαιτίας της Χούντας των Συνταγματαρχών. Μετά την πτώση της δικτατορίας, ο συντηρητισμός σταδιακά έδωσε τη θέση του σε μια μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, η οποία φάνηκε και στην οθόνη της τηλεόρασης.

Τη δεκαετία του ’80, όπου η Ελλάδα διστακτικά άρχισε να αντιλαμβάνεται την ευρωπαϊκή πραγματικότητα, σημειώθηκε και η άνθιση της διαφήμισης. Πλέον τα προϊόντα δεν διαφημίζονταν απλώς, αλλά οι εταιρίες μέσω των προϊόντων τους προσπαθούσαν να “επικοινωνήσουν” με τους καταναλωτές τους.

“Έτσι μ’ αρέσει”

Αυτή τη στροφή στην “επαγγελματική διαφήμιση” εκμεταλλεύτηκε και γνωστή μάρκα μπύρας. Απευθυνόμενη κυρίως στον ανδρικό πληθυσμό, κυκλοφόρησε ένα σποτ 30 μόλις δευτερολέπτων, όπου κυριαρχούσε ο ερωτισμός και το σεξαπίλ.

Η ιστορία έχει ως εξής.

Μία ελκυστική μπαργούμαν ετοιμάζεται να εξυπηρετήσει δύο άνδρες πελάτες. Η κάμερα από το πρόσωπό της, “κατεβαίνει” στο κορμί της.

Τότε η όμορφη κοπέλα βγάζει από το αποκαλυπτικό ντεκολτέ της ένα ανοιχτήρι, με το οποίο ανοίγει τις μπύρες για τους πελάτες.

Όση ώρα κρατά η διαδικασία οι δύο άντρες κοιτούν λάγνα είτε την μπαργούμαν είτε τη δροσιστική μπύρα.

Το αλκοολούχο ποτό σερβίρεται σε κολονάτο ποτήρι με το λογότυπο της μπύρας και ο ένας από τους δύο πελάτες απολαμβάνει την πρώτη γουλιά.

Με τον αφρό ακόμη στα χείλη του λέει” έτσι μου αρέσει!”.

Η μουσική υπόκρουση με το επιτυχημένο κομμάτι της Αμάντα Λιρ προσέθεσε έναν επιπλέον μυστικισμό στη διαφήμιση, μιας και η άκρως αισθησιακή φωνή της δεν έλυσε την απορία αν η ατάκα του κυρίου πήγαινε στην κοπέλα ή στην μπύρα!

Τα συμπεράσματα δικά σας:

Διαβάστε στη “ΜτΧ”: Όταν ο Σαλβαδόρ Νταλί και η Αμάντα Λιρ έκαναν διακοπές στην Ελλάδα. Υπήρξε μούσα του διάσημου ζωγράφου και απασχόλησε τον διεθνή Τύπο για το φύλο της. Γιατί απέφευγε να απαντήσει ευθέως αν είναι άντρας ή γυναίκα… 

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

close menu