H πολιτική διαφήμιση στη μεταπολίτευση. Στην αρχή, οι πολιτικοί την απέφευγαν γιατί την είχαν συνδέσει με τα απορρυπαντικά!

H πολιτική διαφήμιση στη μεταπολίτευση. Στην αρχή, οι πολιτικοί την απέφευγαν γιατί την είχαν συνδέσει με τα απορρυπαντικά!

Στο πρόσωπο του Κωνσταντίνου Καραμανλή ήταν επικεντρωμένες και όλες οι προεκλογικές εκστρατείες της ΝΔ στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης, όσο ο ιδρυτής του κόμματος παρέμενε στην ηγεσία της παράταξης.

Οι πολιτικοί αντιμετώπιζαν τότε τη διαφήμιση με μεγάλη επιφύλαξη, καθώς την είχαν συνδέσει με τα …απορρυπαντικά!

Κεντρικό ρόλο στις εκστρατείες των κομμάτων είχε η αφίσα και τη μεγάλη τομή έκανε το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου.

Τύπωσε αφίσες που δεν είχαν ως κεντρικό θέμα το πρόσωπο του αρχηγού ή ενός υποψήφιου, αλλά πολιτικά συνθήματα ή πολίτες, που προέρχονταν από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Κυρίως από εκείνες στις οποίες στόχευε πολιτικά: εργάτες, αγρότες, νέους και συνταξιούχους.

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr
close menu