Στο πρόσωπο του Κωνσταντίνου Καραμανλή ήταν επικεντρωμένες και όλες οι προεκλογικές εκστρατείες της ΝΔ στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης, όσο ο ιδρυτής του κόμματος παρέμενε στην ηγεσία της παράταξης.
Οι πολιτικοί αντιμετώπιζαν τότε τη διαφήμιση με μεγάλη επιφύλαξη, καθώς την είχαν συνδέσει με τα …απορρυπαντικά!
Κεντρικό ρόλο στις εκστρατείες των κομμάτων είχε η αφίσα και τη μεγάλη τομή έκανε το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου.
Τύπωσε αφίσες που δεν είχαν ως κεντρικό θέμα το πρόσωπο του αρχηγού ή ενός υποψήφιου, αλλά πολιτικά συνθήματα ή πολίτες, που προέρχονταν από όλες τις κοινωνικές τάξεις. Κυρίως από εκείνες στις οποίες στόχευε πολιτικά: εργάτες, αγρότες, νέους και συνταξιούχους.
Ειδήσεις σήμερα:
- Βίντεο timelapse του Meteo με την μεταφορά αφρικανικής σκόνης στη χώρα. Για νέο επεισόδιο προειδοποιούν οι ειδικοί
- Αυτά είναι τα τρία ελληνικά νησιά που προτείνει ο Independent ως οικονομικούς καλοκαιρινούς προοεισμούς
- Σοκ στο Χόλιγουντ με την ακύρωση της καταδίκης Γουάνστιν για σεξουαλικά εγκλήματα. “Πανίσχυρο τέρας” τον χαρατηρίζουν
- Ιερώνυμος: “Δεν κάνουμε ό,τι μας πει ο Βελόπουλος. Δεν υπάρχει χριστιανόμετρο”. Βελόπουλος: “Παραποιήθηκε η δήλωση μου”
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ