Η πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση του Ντέιβιντ Μπάουι έγινε το 1967 στην ταινία μικρού μήκους «The Image».
Προβλήθηκε σε έναν κινηματογράφο που έπαιζε μόνο ακατάλληλες ταινίες και έκτοτε το φιλμ είχε χαθεί στις αποθήκες.
Επανήλθε στη δημοσιότητα στις 9 Μαρτίου, όταν το ανέβασε στο διαδίκτυο η Wall Street Journal.
Η υπόθεση είναι εξής:
Ο καλλιτέχνης Μάικλ Μπερν στοιχειώνεται από ένα πορτραίτο, το οποίο «ζωντανεύει» και τον  καταδιώκει.
Ο Μπόουι υποδύθηκε το πρόσωπο του πορτρέτου που επανέρχεται στη ζωή παρά τις προσπάθειες του καλλιτέχνη να το καταστρέψει.

Η ταινία είχε προϋπολογιστεί να έχει διάρκεια 30 λεπτά, αλλά γυρίστηκαν μόλις 7.
Τελικά η διάρκειά της έφθασε τα 13 λεπτά. Αυτό το κατάφεραν με βασανιστικά μεγάλη εισαγωγή τίτλων.
Το ίδιο έγινε και με τους τίτλους τέλους.
Όπως είπε και ο σκηνοθέτης, Μάικλ Άρμστρονγκ, ήταν η μόνη ταινία που μεγάλωσε στο μοντάζ.
Η ταινία κρίθηκε ως ακατάλληλη επειδή έδειχνε πολλές βίαιες σκηνές.
Η προβολή έγινε μόνο σε έναν κινηματογράφο που συνήθως είχε ταινίες ερωτικού περιεχομένου.
Μάλιστα ο Μπάουι ξετρελαινόταν να βλέπει τις αντιδράσεις των θεατών, όταν έπαιζε ξαφνικά η ταινία ανάμεσα σε δύο πορνό.

Το 1967 ο Μπάουι μπορούσε ακόμη να επισκέπτεται τις κινηματογραφικές αίθουσες του Λονδίνου, γιατί κανείς δεν τον αναγνώριζε.
Ήταν 20 χρόνων και είχε μόλις κυκλοφορήσει το πρώτο του άλμπουμ, το οποίο πέρασε αδιάφορο.
Δύο χρόνια αργότερα, κυκλοφόρησε το «Space Oddity», που τον έκανε διάσημο.

Ο σκηνοθέτης Μάικλ Άρμοστρονγκ
Ο σκηνοθέτης Μάικλ Άρμστρονγκ

Ο Μπάουι αρρώστησε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Το σενάριο απαιτούσε να σταθεί έξω από ένα παράθυρο, ενώ τον κατέβρεχαν με ένα λάστιχο. Το παράθυρο ήταν ψηλά και φοβόταν τόσο πολύ να κινηθεί, που δεν έμπαινε μέσα στα διαλείμματα, με αποτέλεσμα να μένει βρεγμένος στο κρύο για αρκετή ώρα.

Η αμοιβή του ήταν δέκα λίρες τη μέρα. Ήταν ένα μικρό ποσό, το οποίο είχε μεγάλη ανάγκη.
Όπως είπε κι ο σκηνοθέτης, επέλεξε τον Μπάουι όχι επειδή ήταν ο καλύτερος για τον ρόλο, αλλά γιατί χρειαζόταν περισσότερο τα χρήματα.

bowie4-700x394Διαβάστε ακόμα: Ο Ντέιβιντ Μπάουι κυκλοφορούσε στη Νέα Υόρκη με ελληνική εφημερίδα για να μην τον αναγνωρίζουν! Μπαινόβγαινε με άνεση στα ταξί και τα τρένα επιβεβαιώνοντας ότι ήταν ο μετρ των μεταμφιέσεων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here