Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Ειδήσεις σήμερα:
- Απόκοσμες εικόνες από την αφρικανική σκόνη που σκέπασε την Αθήνα. Φωτογραφίες από το Λυκαβηττό
- Γαλλία. Δήμαρχος καθιερώνει το μέτρο της απαγόρευσης της κυκλοφορίας για τους κάτω των 13 ετών. Σφοδρές αντιδράσεις
- Απόκοσμες εικόνες στην Καλαμάτα. Κίτρινη η ατμόσφαιρα από την αφρικανική σκόνη (Εικόνες και βίντεο)
- Έρχεται η εντυπωσιακή ροζ πανσέληνος του Απριλίου. Πότε θα κορυφωθεί στην Ελλάδα. Πώς αλλιώς ονομάζεται
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ