Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Ειδήσεις σήμερα:
- Οδηγός λεωφορείου κυνήγισε και παρέσυρε με το όχημα συνάδελφό του
- Μαίνεται η φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στην Αυλίδα. Μήνυμα 112 στους κατοίκους για τους καπνούς
- Συγκλονιστικό βίντεο από το Έβερεστ. Ορειβάτες περπατούν δίπλα σε σορούς. 330 νεκροί ορειβάτες
- Δυστύχημα στο λούνα παρκ της Χαλκιδικής. Οι 6 παραλείψεις στη λειτουργία του crazy dance
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ