Μια αθώα φάρσα κατέληξε σε άγριο μπουνίδι μεταξύ φίλων! Πρωταγωνιστής ήταν ο ηθοποιός Αλέκος Λειβαδίτης που εξήγησε ότι μάτωσαν λόγω υπερβολικής ευσυνειδησίας…

Μια αθώα φάρσα κατέληξε σε άγριο μπουνίδι μεταξύ φίλων! Πρωταγωνιστής ήταν ο ηθοποιός Αλέκος Λειβαδίτης που εξήγησε ότι μάτωσαν λόγω υπερβολικής ευσυνειδησίας…

Ο Αλέκος Λειβαδίτης αυτός ο δαντελένιος κωμικός ήταν ένας χαριτωμένος άνθρωπος. Πλακατζής αλλά συγχρόνως ευγενικός, αξιοπρεπής και ανεξάντλητος χιουμορίστας.

Οι περισσότεροι ίσως δεν γνωρίζουν ότι ο Λειβαδίτης ξεκίνησε την καριέρα του το 1940 από την ταινία, «Το τραγούδι του χωρισμού».

Ήταν σύζυγος της Ρένας Ντορ, αδελφός του λογοτέχνη ποιητή Τάσου Λειβαδίτη και θείος του ηθοποιού Θάνου Λειβαδίτη.

Προπολεμικά τραγουδούσε με την κιθάρα του στη Φωκίωνος Νέγρη, εκεί που είναι σήμερα το «Σελέκτ».

Κι ίσως δεν είναι γνωστό σε πολλούς, ότι η προσφορά του Λειβαδίτη στον ελληνικό κινηματογράφο δεν ήταν μόνο η χαριτωμένη παρουσία του σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ο Λειβαδίτης ήταν, εκτός των άλλων, και ο πρώτος Έλληνας μακιγιέρ του κινηματογράφου.

Το ταλέντο του, η παρατηρητικότητά του, οι τεχνικές του γνώσεις και η αισθητική του τον είχανε κάνει μοναδικό. Για ένα μεγάλο διάστημα-πριν εμφανισθεί ο αξέχαστος Σταύρος Κελεσίδης, που είχε μαθητεύσει στον ρώσικο κινηματογράφο- ο Αλέκος Λειβαδίτης ήταν ο επίσημος και ο μοναδικός μακιγιέρ της «Φίνος Φιλμ».

alekos-leivaditisΗ φάρσα κατέληξε σε άγριο μπουνίδι

Ατέλειωτες ήταν οι εύθυμες ιστορίες, που είχαν πρωταγωνιστή τον Αλέκο Λειβαδίτη. alekos-leivaditis-farsa 2

Ξενύχτης κι αυτός από τους πιο φανατικούς, ήταν τακτικό μέλος στη μεγάλη συντροφιά, που ξενυχτούσε τον χειμώνα στα διανυκτερεύοντα καφενεία γύρω από την Ομόνοια, στο ζαχαροπλαστείο του «Μαλάμου» της οδού Πατησίων και τα καλοκαίρια στον Κήπο του Μουσείου, που ήταν πάντα γεμάτος ως τα ξημερώματα.

Ένα βράδυ λοιπόν ο Λειβαδίτης μ’ έναν άλλον φίλο της παρέας αποφάσισαν να αναστατώσουν το σύμπαν μ’ ένα σκηνοθετημένο καυγά.

Σύμφωνα με το σχέδιο, θα καθόντουσαν σε κοντινά τραπεζάκια, θ’ άρχιζαν την «παρεξήγηση» με τα λόγια κι ύστερα θα ερχόντουσαν-δήθεν- στα χέρια. Έτσι κι έγινε.

-Γιατί με κοιτάτε, κύριε ;

-Εσείς με κοιτάζετε …Γιατί βέβαια για να λέτε πως σας κοιτάζω, πάει να πει ότι με κοιτάζετε που σας κοιτάζω..

– Βρε δεν αφήνεις αυτά τα έξυπνα..

-«Βρε» να πεις στους ανθρώπους της παρέας σου..

Κουβέντα στη κουβέντα, ήρθανε στα χέρια «βάσει σχεδίου». Οι πελάτες του Μουσείου αναστατώθηκαν και η παρέα κρυφογελούσε με την επιτυχία της φάρσας.

Σε μια στιγμή όμως είδαν πως άρχισαν να πέφτουν μπουνιές ξεγυρισμένες. Τι είχε γίνει ; Ποιος ξέρει…

Το βέβαιο είναι, ότι ο ψεύτικος καυγάς εξελίχθηκε σε αληθινό. Μύτες άνοιξαν, μάτια μελάνιασαν, πουκάμισα ξεσκίστηκαν.

Είδαν κι έπαθαν να τους χωρίσουν. Ακόμα κι όταν τους χώρισαν και κάθισαν όλοι μαζί στο ίδιο τραπέζι, αυτοί εξακολούθησαν να αγριοκοιτάζονται.

– Μα τι έγινε βρε παιδιά ;

Στην αρχή κανείς δεν μιλούσε. Ύστερα όμως από λίγο όταν συνήλθαν ο Λειβαδίτης χαμογελώντας έδωσε την εξήγηση:

– Φυσική εξέλιξη ρε παιδιά …λόγω υπερβολικής ευσυνειδησίας !!!!!

ΜΑΡΩ ΜΠΟΥΡΔΑΚΟΥ

Φωτογραφίες από το αρχείο της Φίνος Φίλμ

Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Αθηνόδωρος Προύσαλης. Αψήφησε τον Σακελλάριο και πληγώθηκε όταν κάποιος τον είπε «νεκρόφιλο», επειδή κέρδισε την συμπάθεια της Κυβέλης… 

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

close menu