Ο ερωτισμός στις παλιές διαφημίσεις. Από το “μάμυ μπλου” και την Αμάντα Λήρ μέχρι την μπάργουμαν που έκρυβε το ανοιχτήρι της μπύρας μέσα στο ντεκολτέ

Ο ερωτισμός στις παλιές διαφημίσεις. Από το “μάμυ μπλου” και την Αμάντα Λήρ μέχρι την μπάργουμαν που έκρυβε το ανοιχτήρι της μπύρας μέσα στο ντεκολτέ

Μετά την πτώση της χούντας, η απελευθέρωση περνάει και στη διαφήμιση. Τα σέξι  σποτάκια, στα οποία συμμετέχουν γυναίκες, που επί επταετίας θα κόβονταν από τη λογοκρισία του καθεστώτος, προβάλλονται πια ελεύθερα. Σε πολλά από αυτά, ο ερωτισμός είναι έντονος.

Διαφήμιζαν αρώματα με αισθησιακές  μουσικές και υπονοούμενα με την βοήθεια της αμφιλεγόμενης Αμάντα Ληρ.

Η τραγουδίστρια ακούστηκε στο σποτ δημοφιλούς μπύρας στην οποία πρωτοακούστηκε η ατάκα “έτσι μου αρέσει”.

Βέβαια, οι γυναίκες διαφήμιζαν μόνο προϊόντα που απευθύνονταν στις ίδιες, όπως καλλυντικά και απορρυπαντικά. Εκεί η “θεία Όλγα” διέπρεψε…

Το να διαφημίσει όμως,  μια γυναίκα αυτοκίνητο ήταν ανήκουστο, αφού οι σοφερίνες δεν είχαν πάρει ακόμα τιμόνι στα χέρια τους.

Η διαφήμιση κατέληγε με την έκφραση “δεν το αλλάζω με τίποτε”  και έκανε πάταγο.

AMANDA LEAR 4Διαβάστε ακόμα στη Μηχανή του Χρόνου: Αμάντα Λιρ: άντρας ή γυναίκα; Η φωνή αίνιγμα των 80ς δεν απάντησε ποτέ, ακόμα και όταν είπαν ότι είναι ο Αλέν Ταπ από την Σαϊγκόν. Υπήρξε μούσα του Σαλβαντόρ Νταλί και ερωμένη του Ντέιβιντ Μπάουι

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

close menu