Θεσσαλονίκη. 16χρονος μαθητής πέταξε αναμμένο πυρσό μέσα σε σχολική αίθουσα. Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του

Θεσσαλονίκη. 16χρονος μαθητής πέταξε αναμμένο πυρσό μέσα σε σχολική αίθουσα. Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του

Ένας 16χρονος μαθητής άναψε πυρσό και τον πέταξε από ανοιχτό παράθυρο σε αίθουσα ενός σχολείου στη Θεσσαλονίκη, όπου ήταν σε εξέλιξη η εκπαιδευτική διαδικασία.

Το αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν φθορές, να διακοπεί το μάθημα και να εκκενωθεί προληπτικά η αίθουσα. Σε βάρος του μαθητή σχηματίστηκε δικογραφία.

Η ανακοίνωση της αστυνομίας για τον μαθητή

«Η έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Λαγκαδά οδήγησε στην εξιχνίαση υπόθεσης φθορών που έλαβε χώρα, στα μέσα Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, σε αίθουσα σχολικού συγκροτήματος, το οποίο βρίσκεται σε περιοχή αρμοδιότητάς τους» αναφέρει αρχικά η ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης για το περιστατικό.

«Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 16χρονου ημεδαπού, ο οποίος, σε χρόνο που διεξαγόταν μάθημα, πέταξε από ανοιχτό παράθυρο αναμμένο πυρσό, με αποτέλεσμα να προκληθούν φθορές και να διακοπεί η εκπαιδευτική διαδικασία προκειμένου να εκκενωθεί προληπτικά η αίθουσα» καταλήγει.

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.