Αν δεν υπήρχε διαφήμιση, θα πλέναμε τα δόντια μας; Πόσο συχνά θα κάναμε μπάνιο; Πώς κέρδισαν ελεύθερο χρόνο οι νοικοκυρές από τις νέες οικιακές συσκευές

Αν δεν υπήρχε διαφήμιση, θα πλέναμε τα δόντια μας; Πόσο συχνά θα κάναμε μπάνιο; Πώς κέρδισαν ελεύθερο χρόνο οι νοικοκυρές από τις νέες οικιακές συσκευές
Μετά το ’80, η διαφήμιση είχε φτάσει στο σημείο, που όχι μόνο αντικατόπτριζε την κοινωνία, αλλά και την επηρέαζε, ή τη διαμόρφωνε.

Ο σκοπός των διαφημιστών παρέμενε ίδιος. Η προβολή και η προώθηση των προϊόντων. Ταυτόχρονα όμως, πολλές φορές, οι διαφημίσεις είχαν και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, με δεδομένο οι Έλληνες δεν ήταν εξοικειωμένοι με προϊόντα όπως τα αποσμητικά και οι οδοντόκρεμες.

Ακόμη και με τα σαμπουάν, αφού οι παράγοντες της αγοράς εκτιμούσαν ότι μόλις το 15% τω γυναικών λούζονταν συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα!

Μέχρι που πήραν την κατάσταση στα χέρια τους οι διαφημιστές. Οι άνθρωποι γνώρισαν τις επιπτώσεις της τερηδόνας στα δόντια και τα κρυφά όπλα της γοητείας που εξασφάλιζε η καθαρή αναπνοή.

Μαζί με τις φίρμες, οι διαφημιστές προωθούσαν και τους σύγχρονους κανόνες υγιεινής, ενώ με τα νέα οικιακά σκεύη και καθαριστικά, ξαφνικά, οι νοικοκυρές απέκτησαν ελεύθερο χρόνο.

Η καθαριότητα και η ευωδία δεν ήταν πλέον μόνο ζήτημα υγιεινής, αλλά και ομορφιάς.

Δείτε στο βίντεο, πώς οι διαφημίσεις άλλαξαν το “lifestyle” μας:

Διαβάστε επίσης στη “ΜτΧ”: Εντυπωσιακά ευρήματα με αρχαία οδοντικά εμφυτεύματα που προέρχονταν από άλλους ανθρώπους και βόδια. Οι Ετρούσκοι ήταν οι πρώτοι που ασχολήθηκαν με την προσθετική οδοντιατρική και σταθεροποιούσαν τα δόντια με χρυσά ελάσματα… 

Ακολουθήστε την mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr