Η μεγάλη υπογειοποίηση της Αθήνας που αλλάζει το τοπίο. Δείτε απο ψηλά τα έργα στον τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο

Η μεγάλη υπογειοποίηση της Αθήνας που αλλάζει το τοπίο. Δείτε απο ψηλά τα έργα στον τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο

Ο υπογειοποιημένος τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος στα Σεπόλια αλλάζει το τοπίο στην Αθήνα και θα οδηγήσει στην αύξηση του αριθμού των δρομολογίων.

Οι εργασίες της υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια είναι συνολικού μήκους 2,36 χλμ. εκ των οποίων τα 1,33 χλμ. περίπου θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα.

Το έργο ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσ/νίκη (ΧΘ 10+821) και καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+180) στην περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων, όπου συναντά τον νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.

Μετά το τέλος της υπογειοποίησης θα αποκατασταθεί η επικοινωνία 9 καθέτων οδών, που σήμερα διακόπτονται λόγω του επίγειου σιδηροδρομικού διαδρόμου (Οδός Σεπολίων, Σωζοπόλεως, Στενημάχου, Αμβρακίας, Ρόδου, Μανιακίου, Αναστασίου Δαμβέργη, Σιώκου).

Η νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα είναι διπλής διατομής κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά.

Πρώτα θα ολοκληρωθεί ο δυτικός διάδρομος που θα εξυπηρετεί την κίνηση των υπεραστικών συρμών και κατόπιν ο ανατολικός που θα εξυπηρετεί τους προαστιακούς συρμούς.

Δεδομένου ότι θα διπλασιαστούν οι γραμμές, θα διευκολυνθεί σε μεγάλο βαθμό η κυκλοφορία των τρένων. Ο χρόνος των δρομολογίων θα μειωθεί και θα αυξηθεί ο αριθμός τους, και έτσι θα ενισχυθεί η ελκυστικότητα του σιδηροδρόμου.

Επίσης, άνωθεν του τεχνικού υπογειοποίησης θα αποκατασταθεί η επικοινωνία 9 καθέτων οδών, που σήμερα διακόπτονται λόγω του επίγειου σιδηροδρομικού διαδρόμου, ενώ εκτιμάται ότι το έργο θα αυξήσει την οδική και σιδηροδρομική ασφάλεια στο κέντρο της πόλης.

Δείτε από ψηλά την εξέλιξη των εργασιών, όπως τις κατέγραψε ο συνεργάτης μας Michael Miller:

Η σύμβαση κατασκευής υπεγράφη την 15-11-2018, με το κόστος να ανέρχεται σε 66,8 εκατ. ευρώ. Η ολοκλήρωση του δυτικού διάδρομου της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων Αττικής θα γίνει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025, όπως δήλωσε πρόσφατα ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.

Το αντικείμενο του έργου συνοπτικά

Το τεχνικό υπογειοποίησης – τεχνικό Cover & Cut (top-down) αποτελούμενο από 47 επιμέρους τεχνικά που κατασκευάζονται σε δύο 2 φάσεις (Δυτικός – Ανατολικός Διάδρομος).

-Tα προσωρινά υδραυλικά έργα

-Τα μόνιμα υδραυλικά έργα (αποχέτευσης–αποστράγγισης σήραγγας, υπερχειλιστές παντοροϊκού δικτύου & δίκτυα ομβρίων και ακαθάρτων)

-Οι μηχανολογικές εγκαταστάσεις του υπόγειου τεχνικού και των αντλιοστασίων ακαθάρτων για την αποχέτευση –αποστράγγιση ομβρίων της σήραγγας.

-Τα κτίρια εξυπηρέτησης (Η/Μ εγκαταστάσεις).

-Η κατασκευή δύο νέων άνω διαβάσεων πεζών.

-Η κατασκευή της επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής.

-Η αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου.

-Τα έργα πρασίνου και η αποκατάσταση τοπίου.

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Χρίστος Βασιλόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Δημήτρης Πετρόπουλος

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος Ο.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Δ. Πετρόπουλος - Χ. Βασιλόπουλος

Έδρα - Γραφεία: Σόλωνος 85, ΑΘΗΝΑ 10679

ΑΦΜ: 800991040, ΔΟΥ: Α' Αθηνών

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: [email protected], Τηλ. Επικοινωνίας: 2103647909

close menu

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.