Ένα από τα τρικ των διαφημιστών, ήταν τα μελοποιημένα μηνύματα. Τα τραγουδάκια δηλαδή, που χρησιμοποιούνταν αντί σεναρίου, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον, ή καλύτερα το αυτί του θεατή. Οι μελωδίες ήταν ευχάριστες και ρυθμικές.
Τα τραγούδια στη διαφήμιση χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Και όταν το τραγούδι «κολλάει» στο μυαλό του θεατή και το σιγομουρμουρίζει όλη την ώρα, τότε η διαφήμιση είναι πετυχημένη.
Δείτε το βίντεο με τα τρικ των διαφημιστών.
Ειδήσεις σήμερα:
- Το κτίριο της ιρανικής κρατικής τηλεόρασης στόχος ισραηλινής επίθεσης (Βίντεο)
- Κλιμάκωση στη σύγκρουση Ισραήλ – Ιράν. Ανταλλάσσουν μηνύματα εκκένωσης πρωτευουσών
- Ισραήλ: “Έχουμε πλήρη έλεγχο του εναέριου χώρου της Τεχεράνης”. “Εφαρμόζουμε νέα μέθοδο αεροπορικών επιθέσεων”, απαντά το Ιράν
- Φωτιά στο Γραμματικό. Εντολή εκκένωσης για Μαραθώνα και Άνω Σούλι
Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ