Πλωτό μποτιλιάρισμα στην Ελευσίνα. Δείτε από ψηλά τα γιγαντιαία πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων που καθήλωσε το lockdown. Στα καταστρώματα έστησαν μπασκέτες (drone)

Πλωτό μποτιλιάρισμα στην Ελευσίνα. Δείτε από ψηλά τα γιγαντιαία πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων που καθήλωσε το lockdown. Στα καταστρώματα έστησαν μπασκέτες (drone)
Η παγκόσμια πανδημία δεν καθήλωσε μόνο τους ανθρώπους, αλλά και μεγάλο μέρος της βιομηχανίας. Στα ναυπηγεία της Ελευσίνας, δεκάδες γιγάντια πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, καυσίμων και εμπορικά πλοιάρια παραμένουν δεμένα μέσα στον κόλπο και περιμένουν την επιστροφή στην κανονικότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε πολλά από τα καταστρώματα έχουν στηθεί γήπεδα μπάσκετ, προκειμένου να απασχολούνται τα πληρώματα. Παρά την άρση των μέτρων και τη σταδιακή ομαλότητα που επέρχεται σε πολλές χώρες, η κατάσταση στη θάλασσα είναι ακόμα αβέβαιη.

Το πλήγμα που έχουν υποστεί τομείς, όπως η αυτοκινητοβιομηχανία και η βιομηχανία των καυσίμων, οι οποίοι κινούν μεγάλο μέρος της ναυσιπλοΐας, είναι πρωτόγνωρο. Πρωτόγνωρη είναι και η καθήλωση δεκάδων πλοίων στον κόλπο της Ελευσίνας.

Σε ολόκληρο τον πλανήτη η πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων ξεπέρασε το 90%. Αυτό είχε αντίκτυπο τόσο στην ναυσιπλοΐα και τον κλάδο μεταφορών και διανομών αυτοκινήτων ανά τον κόσμο.

Σε πολλά από τα καταστρώματα έχουν στηθεί γήπεδα μπάσκετ.

Αν και τα ναυπηγεία καταλαμβάνουν μία έκταση 250.000 τετραγωνικών μέτρων, ο «συνωστισμός» στον κόλπο είναι εμφανής. Ποτέ άλλοτε τα πλοία δεν τύχαινε να βρίσκονται όλα αγκυροβολημένα ταυτόχρονα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Στο μισό αιώνα ζωής τους, τα ναυπηγεία δεν έχουν βιώσει κάτι παρόμοιο.

Πάνω από 10 γιγάντια πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων παραμένουν δεμένα εδώ και ένα μήνα και δίπλα σε αυτά δεκάδες ακόμα μικρά εμπορικά πλοιάρια αλλά μεταφοράς καυσίμων

Η σύγχρονη ναυτιλιακή ιστορία της Ελευσίνας ξεκινά το 1969. Στις 27 Αυγούστου του έτους εκείνου, εγκαινιάστηκαν τα «Ναυπηγεία Ελευσίνος» από τον Στρατή Ανδρεάδη, τότε πρόεδρο της Εμπορικής Τράπεζας. Κατά την πρώτη φάση λειτουργίας τους, προορίζονταν να κατασκευάζουν πλοία μέχρι 32.000 τόνων και να επισκευάζουν πλοία έως 100.000 τόνων.

Σήμερα, στις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής πλοίων μήκους έως 200 μέτρων περίπου, δηλαδή όσο είναι και το μήκος της ναυπηγικής κλίνης που διαθέτει, ενώ με σχετική επέκταση, είναι δυνατή η κατασκευή και μεγαλύτερων πλοίων.

Στον κόλπο της Ελευσίνας έχει δημιουργηθεί ένα πλωτό μποτιλιάρισμα από τα δεμένα πλοία που περιμένουν εντολή προκειμένου να μπαρκάρουν και να επιστρέψουν στην κανονικότητα.

Η κλίνη υποστηρίζεται από γερανογέφυρα ανυψωτικής ικανότητας 400 τόνων. Το τμήμα ναυπηγήσεων, διαθέτει επίσης ελασματουργείο 6.600 τετραγωνικών μέτρων, εξοπλισμένο με εργαλειομηχανές της νεότερης τεχνολογίας. Επίσης το νέο υπόστεγο για νέες ναυπηγήσεις πολεμικών πλοίων στο οποίο μπορούν να κατασκευαστούν πλοία έως το μέγεθος της Κορβέτας.

Δείτε το βίντεο drone του συνεργάτη μας  Up Stories από το προσωπικό του κανάλι στο YouTube. Πτήση πάνω από τα αγκυροβολημένα πλοία:

Ακολουθήστε τη mixanitouxronou.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις σημαντικότερες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στη mixanitouxronou.gr

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαλούμε σχολιάζετε κόσμια. Υβριστικά σχόλια δεν θα γίνονται αποδεκτά

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

mixanitouxronou.gr
close menu