Σύμφωνα με την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, δύο Armstrong – Whitworth “Atlas” παραγγέλθηκαν από το Ναυτικό Αεροπορικό Σώμα (ΝΑΣ) το 1928 και αφίχθησαν στην Ελλάδα το 1929. Επίσης, άλλα 10 τέτοια αεροσκάφη κατασκευάστηκαν στο Εργοστάσιο Αεροπλάνων Φαλήρου, μετέπειτα γνωστό ως Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών (ΚΕΑ).

Σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους, τα ελληνικά “Atlas” είχαν αρκετές διαφορές από τα αγγλικά. Η δομή των πτερύγων ήταν ξύλινη και τα slats απουσίαζαν. Οι κινητήρες Jaguar είχαν τροποποιηθεί με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των στροφών και μεγαλύτερες έλικες.

Τα ελληνικά “Atlas” έφεραν κωδικούς Μ101 έως Μ112 και ήταν βαμμένα ολόκληρα με χρώμα αλουμινίου και εθνόσημα στις πτέρυγες και το κάθετο σταθερό. Όσο τα αεροσκάφη ανήκαν στο ΝΑΣ, είχαν ως διακριτικό μία μικρή άγκυρα στο πηδάλιο διεύθυνσης.

Τα “Atlas” αποσύρθηκαν το 1938, τρία χρόνια μετά το αεροπορικό της Λυκόβρυσης και ένα χρόνο πριν την έναρξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.