Εάν ο καπετάνιος δεν κόρναρε θα πιστεύαμε ότι πρόκειται για πλοίο-φάντασμα. Και όμως, δεν ήταν ακυβέρνητο και βγήκε στη στεριά αλώβητο. Η εικόνα ξαφνιάζει και έχει ιδιαίτερη ιστορία.

Aliaga Turkey

Το βίντεο προέρχεται από τη γείτονα Τουρκία και ο καπετάνιος διεκδικεί βραβείο παράτολμης πλοήγησης.
Όπως μας πληροφόρησαν φίλοι της σελίδας που γνωρίζουν από ανάλογες καταστάσεις, πρόκειται για μια κλασική διαδικασία προσάραξης ενός πλοίου στο διαλυτήριο στην Τουρκία.
Ο καπετάνιος ακολούθησε την προβλεπόμενη διαδικασία και ανέπτυξε τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, ώστε να βγάλει το παλιό πλοίο όσο το δυνατόν πιο έξω στην ακτή.
Στη συνέχεια θα να γίνει κομμάτια σίδερα.

Grecia last stop - capten

Στο δεύτερο βίντεο που μας έστειλε φίλος αναγνώστης βλέπουμε την ελληνική εκδοχή στο ίδιο ακριβώς μέρος. Seebaer Aliaga, Τουρκία.
Εκεί όπου διαλύονται όλα τα καράβια της Ανατολικής Μεσογείου. Ελληνικά, τουρκικά και άλλα…

Είναι το τελευταίο αντίο πλοιάρχου και πληρώματος του Grecia, καθώς προσεγγίζει την στεριά για να γίνει σκραπ. Συγκινησιακή φόρτιση και δυνατές εικόνες από τον Θανάση Σπυρόπουλο και τον Στέλιο Αξιώτη, που έκαναν το εξαιρετικό  γύρισμα. Grecia Last Stop

Σημ. Με τον όρο σκραπ (scrap metal) εννοούμε σωρό μετάλλων, που δεν έχουν κάποια άμεση χρήση. Πρόκειται δηλαδή ουσιαστικά για σκουπίδια, αυτό που ευρέως ονομάζεται «παλιοσίδερα». Το σκραπ είναι παγκοσμίως αντικείμενο εμπορίου σαν πολύτιμη πρώτη ύλη. Κύριοι αποδέκτες του είναι οι ανά τον κόσμο χαλυβουργίες που το αξιοποιούν στην παραγωγή χάλυβα.

Διαβάστε επίσης στη «ΜτΧ»: Αυτό είναι το είναι το μεγαλύτερο κύμα που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα στο νότιο ημισφαίριο. Είχε ύψος 24 μέτρα και ήρθε αντιμέτωπο με ένα πλοίο (βίντεο)… 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here