Η φωτογραφία με το βρεγμένο φόρεμα στην ταινία «Το παιδί και το δελφίνι» του 1957, καθιέρωσε τη Σοφία Λόρεν ως ένα από τα παγκόσμια σύμβολα του σεξ.

Η τότε 24χρονη άγνωστη Ιταλίδα είχε ξετρελάνει τους Έλληνες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην Ύδρα. Ειδικά οι σκηνές που, ως κόρη σφουγγαρά, αναδύεται από τη θάλασσα, θεωρούνται ανεπανάληπτες ως σήμερα.

Η φωτογραφία της Σοφίας Λόρεν στο νησί του Σαρωνικού εκτόξευσε τον ελληνικό τουρισμό αλλά και τις γεννήσεις παιδιών στην Υδρα.
Ήταν η πρώτη ξένη παραγωγή που γυρίστηκε στη χώρα και έγινε η αφορμή για να γυριστούν τη δεκαετία του ’60 πολλές χολιγουντιανές ταινίες.

Δείτε το βίντεο με τις επιπτώσεις της εμφάνισής της στο ιστορικό νησί του Αργοσαρωνικού και τις αντιδράσεις στην ελληνική κοινωνία.

Η υπόθεση του μυθιστορήματος του Ντιβάιν και της ταινίας που επρόκειτο να το ακολουθήσει είναι μια σύγχρονη ιστορία:Μια αρχαιολογική αποστολή ανασύρει από τον βυθό ένα αρχαίο πλοίο. Ωστόσο, το πιο πολύτιμο εύρημα του ναυαγίου, ένα αρχαίο χρυσοχάλκινο άγαλμα ενός παιδιού πάνω σε ένα δελφίνι (το οποίο μάλιστα υποτίθεται ότι έχει μαγικές δυνατότητες), το ανακαλύπτει μια φτωχή υδραία δύτρια σφουγγαριών.

Η Σοφία Λόρεν με τον Άλαν Λαντ στην Ακρόπολη

Το γεγονός θα προκαλέσει φασαρίες. Ο φίλος της «σφουγγαρούς» θέλει να το πουλήσει σε έναν ύποπτο συλλέκτη αρχαιοτήτων, ενώ η Φαίδρα θέλει να το δώσει στον ανθρωπολόγο που τη φλερτάρει και που με τη σειρά του θα το επιστρέψει στην ελληνική κυβέρνηση.

Η Λόρεν παρέμεινε 39 ημέρες στην Ύδρα, ενώ γύρισε νυχτερινά πλάνα στην Ακρόπολη, στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και στη Γλυφάδα. Ακολούθησαν γυρίσματα στον Πειραιά, όπου συμμετείχε ο Αλέξης Μινωτής, στην Επίδαυρο και τα Μετέωρα, όπου παρέμεινε μια εβδομάδα.

Διαβάστε ακόμα: «Νεράιδα», το τυχερό πλοίο του Γιάννη Λάτση πριν γίνει μεγιστάνας. Φιλοξένησε την πρώτη χολιγουντιανή παραγωγή στην Ελλάδα και οφείλει το όνομά του στον Πλαστήρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here